دسته بندی نشده

سرم ویتامین سی برای چه چیزی خواب است – خواص کامل

سرم ویتامین سی برای چه چیزی خواب است

از جمله اصلی ترین محصولات مراقبت از پوستی که می تواند به پوست و صورت شما خواص بی نظیری را برساند و باعث تقویت بافت، روشنایی، زیبایی و جوانی صورتتان شود، سرم های صورت می باشند، این محصولات به دلیل ساختار پیشرفته و فرمولاسیون بی نظیری که دارند، هم مواد مغذی بسیار زیادی در خود حمل می کنند و هم سرعت جذبشان بسیار زیاد است و فورا وارد پوست شما شده و باعث تغذیه سلول ها می شوند. یکی از انواع سرم های صورتی که بسیار پر استفاده است و خانم ها و آقایان از آن به دلیل خواص بی نظیری که دارد استفاده می کنند، سرم صورت ویتامین سی است، این سرم ها انواع مختلفی دارند، که در کیفیت و عملکرد با هم متفاوت می باشند، اما یک سرم صورت ویتامین سی اورجینال و با کیفیت باید خواص و فواید مشخصی داشته باشد که در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که برای چه چیزی خوب است و استفاده از آن چه خواص و فوایدی دارد.

ویتامین سی و سرم صورت آن چیست ؟

یکی از پر استفاده ترین ویتامین هایی است که در ساخت بسیاری از محصولات مراقبت از پوست از آن استفاده می شود و بدن نه تنها از راه موضعی بلکه از راه مصرف مواد غذایی و به صورت خوراکی نیز آن را دریافت می کند. ویتامین سی که یک ویتامین محلول در آب است و به آن اسید آسکوربیک نیز گفته می شود. باید حتما به بدن تزریق شود و بدن بر خلاف کلاژن و … قادر به تولید آن نیست. به همین دلیل است که سرم های صورت ویتامین سی که به صورت خالص از این ویتامین ساخته شده اند، اینگونه معروف شده اند. اگر نمی دانید سرم صورت چیست و چه کاربردی دارد، باید مقاله ای را که در این باره نوشته ایم مطالعه کنید، در رابطه با سرم های صورت ویتامین سی نیز در ادامه می خواهیم توضیح دهیم که برای چه چیزی خوب است، چیست، چه کاربردی دارد، چه افرادی باید از آن استفاده کنند و به صورت کلی خواص و فواید استفاده اش به چه صورت است. پس با ما همراه باشید.

بخوانید : کرم ویتامین سی برای چه چیزی خوب است ؟

و اما خواص سرم صورت ویتامین سی برای پوست

به صورت کلی خواص ویتامین سی برای پوست و صورت را نیز در مقاله ای جداگانه توضیح داده ایم و حتی اینکه کرم ویتامین سی برای چه چیزی خوب است را نیز برای شما عزیزان توضیح داده ایم، تقریبا از مطالعه این دو مقاله می توانید به این نتیجه برسید که سرم های صورت حاوی ویتامین سی برای چه چیزی خوب می باشند و چه کاربردی دارند، اما برای راحتی کار شما و برای اینکه از ارزش استفاده از این سرم صورت در روتین مراقبت پوست خود مطمئن باشید، ما در ادامه خواص و فواید و موارد استفاده از این محصول را ذکر کرده ایم.

1 – برای بسیاری از پوست ها مناسب و قابل استفاده است

در صورتی که غلظت ویتامین سی در سرم صورت بیشتر از 20% نباشد، نه تنها پوست شما هیچ حساسیتی نشان نخواهد داد، بلکه مهم نیست که پوست حساسی دارید، پوست خشکی دارید و یا پوستتان چرب و مختلط است، در هر صورت از خواص بی نظیر سرم صورت ویتامین سی برای پوستتان بهره مند خواهید شد.

2 – خاصیت آبرسانی فوق العاده بالایی دارد

اگر مقاله بهترین سرم صورت برای پوست خشک را مطالعه کرده باشید، آن جا توضیح داده ایم که سرم صورت ویتامین سی برای پوست خشک نیز مناسب و قابل استفاده است و اگر پوست خشکی دارید می توانید با خرید سرم صورت ویتامین سی که در ادامه معرفی خواهیم کرد و به لطف خاصیت آبرسانی فوق العاده ای که دارد از خشکی پوست رهایی یابید.

در نظر داشته باشید که سرم ویتامین سی برای پوست خشک به دو دلیل می تواند مفید باشد، یکی اینکه به صورت کلی همه سرم ها نفوذ خوبی به سلول های پوستی دارند، اما سرم صورت ویتامین سی نفوذ بهتری نیز دارد، چراکه فرم آسکوربیک اسید تا غلظت 20% آن که در ساخت این محصولات مراقبتی از آن استفاده می شود، به بهترین وجه به پوست صورت نفوذ خواهد کرد.

البته یکی از دلایل دیگری که خواص آبرسانی سرم صورت ویتامین سی برای پوست و صورت بسیار عالی و مناسب است، این است که این ویتامین در تقویت سد پوستی نیز مناسب می باشد و می تواند تا 19% به بهبود وضعیت آن که مانع هدر رفتن منابع و دهیدراته شدن سلول ها می شود، کمک کند.

3 – سرم صورت ویتامین سی برای روشن کردن خوب است

احتمالا در بسیاری از مقاله ها و صفحات و توضیحات محصولات مختلف در وبسایت خرید لوازم آرایشی سیتا بیوتی این موضوع را خوانده باشید که ویتامین سی می تواند به کاهش تولید ملانین در پوست که عامل تشدید رنگ، بروز لکه ها، کدری و تیرگی می باشد کمک کند. بدین ترتیب نه تنها از تیره تر شدن پوست جلوگیری می کند، بلکه به کاهش تیرگی و روشن شدن نیز کمک خواهد کرد.

اینکه ویتامین سی می تواند به مهار و کاهش تولید ملانین در پوست کمک کند را دانشمندان در سال 2017 ثابت کردند و به لطف این خاصیت، شما می توانید با استفاده از سرم صورت ویتامین سی، نه تنها فقط لکه های تیره، بلکه لکه های ناشی از هایپرپیگمنتاسیون را نیز درمان نمایید و پوستی درخشان و روشن داشته باشید.

4 – به افزایش تولید کلاژن نیز کمک می کند

همیشه در لیست بهترین محصولات مراقبت از پوست کلاژن ساز، علاوه بر کرم کلاژن ساز آلکویمیا و یا کرم ویتامین سی گلدن مود، سرم های صورت ویتامین سی از جمله سرم صورت ویتامین سی گلدن مود نیز وجود داشته اند و این یعنی اینکه این محصولات ترکیبی دارند که به افزایش تولید کلاژن کمک می کند. این ترکیب چیزی نیست جز ویتامین سی.

کلاژن پروتئینی است که به صورت طبیعی توسط پوست تولید می شود و در پوست وجود دارد و وظیفه همبند نگه داشتن ساختمان پوست را بر عهده دارد، یکی از دلایلی که با افزایش سن، پوست پیز شده و چروکیده و افتاده می گردد، کمبود این همبند نگه دارنده ها است، چراکه با افزایش سن، تولید طبیعیشان در پوست کاهش می یابد.

این را بدانید که سنتز کلاژن و افزایش سطح آن در پوست، بدون استفاده و وجود ویتامین سی در کنار سلول های پ.وستی شما، امکان پذیر نخواهد بود. چراکه ویتامین سی همانند یک فاکتور اصلی مورد نیاز برای دو آنزیم مورد نیاز برای سنتز کلاژن عمل می کند.

5 – به درمان زخم ها و ترمیم بافت های آسیب دیده نیز کمک می کند

اگر پوستتان دچار زخم های کوچک شده است، اگر خطوط ریز و چین و چرک ساده ای بر روی پوستتان در حال بروز است و یا وجود دارد و یا اگر پوستتان پر است از جای زخم های معمولی و یا جای جوش، نیازی به نگرانی نیست، چراکه شما می توانید این مشکلات را درمان کنید و کافیست از یک محصول مراقبتی حاوی ویتامین سی استفاده کنید. چراکه اگر نمی دانید سرم صورت ویتامین سی برای چه چیزی خوب است، باید بگوییم که یکی از اصلی ترین خواص آن برای پوست و صورت، ترمیم بافت های آسیب دیده است.

یکی از دلایلی که ویتامین سی می تواند به بهبود زخم ها کمک کند و بافت های آسیب دیده را ترمیم نماید، این است که در واقع عدم ترمیم سریع این بافت ها، کاهش وجود ویتامین سی در پوست است. بر اساس مطالعاتی که انجام شده است، در واقع از دیگر خواص استفاده از سرم صورت ویتامین سی برای پوست و صورت، این است که با افزایش سطح آنتی اکسیدان در پوست، باعث می شود که پوست رشد سریع تری داشته باشد.

و اما بهترین سمر صورت ویتامین سی خارجی برای دریافت خواص

حال اگر می خواهید زخم هایتان را سریع تر درمان کنید و یا جای جوش هایتان را از بین ببرید و یا اگر پوستتان پر است از لکه های ناخوشایندی که اعتماد به نفستان را پایین آورده اند و یا اگر پوست خشکی دارید و از دهیدراته شدن سلول های پوستی خود و خشکی و زبری و کدری ناشی از آن بیزار شده اید، نیازی به نگرانی نیست، ما به شما یک سرم صورت ویتامین سی بی نظیر از برند بی نظیر لوازم آرایشی گلدن مود معرفی می نماید که نه تنها باعث درمان مشکلات نام برده خواهد شد، بلکه صمن اینکه برای انواع پوست و صورتی مناسب است، باعث جلوگیری از پیری و خشکی پوست نیز خواهد شد.

منبع : healthline

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *