دسته بندی نشده

3 بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست و صورت

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست و صورت

مشکلات پوستی بسیار زیادند و محصولات مراقبت از پوست نیز بسیار زیاد می باشند، کرم ها به عنوان یکی از پر استفاده ترین مصحولات مراقبت از پوست، انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها نیز کاربرد مخصوص به خود دارند، یکی از انواع کرم هایی که معمولا از بین این همه، بیشترین استفاده نیز به آنها تعلق دارد، نمونه های آبرسان هستند. چراکه خشکی پوست رایج ترین مشکل پوستی می باشد. یکی از نتایج خشکی پوست، کدری و تیرگی است که نیاز به استفاده از یک روشن کننده دارد. بنابراین اگر پوست شما هم خشک شده و دچار کدری نیز شده است و روشنی قبل را ندارد. با ما همراه باشید تا 3 مورد از بهترین کرم های آبرسان و روشن کننده پوست و صورت را به شما عزیزان معرفی نماییم.

چه افرادی به بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست نیاز دارند ؟

کرم هایی که در ادامه معرفی می کنیم به صورت تخصصی برای پوست صورت ساخته شده اند. اگر پوست شما هم دهیدراته شده، یعنی احساس خشکی دارید، به وضوح پوسته پوسته شدن آن را احساس می کنید و حتی حس می کنید که آرایش و لوازم آرایشی نیز بر روی صورتتان زیبایی لازم را ندارد و به دلیل خشکی پوست صورتتان، خیلی زود پوسته پوسته می شود. شما به استفاده از یک کرم آبرسان نیاز دارید، اما چه بهتر محصولی که استفاده می کنید، خاصیت روشن کنندگی نیز داشته باشد.

چراکه پوست های روشن همیشه جذابیت بیشتری دارن دو تیرگی باعث پنهان شدن زیبایی ذاتی شما می شود. به صورت در بهترین حالت، حتی در صورتی که پوست شما خشک هم نباشد، ما توصیه می کنید که از کرم های آبرسان و روشن کننده استفاده کنید. اما اگر موارد بالا برای شما هم صدق می کند پس محصولاتی که در ادامه معرفی می شوند، برای شما هم مناسب خواهند بود.

چرا به استفاده از کرم آبرسان نیاز دارید ؟

کرم های آبرسان خاصیت آبرسانی دارند و برای پوست های خشک بهترین مرهم هستند چراکه دهیدراته شدن سلول های پوستی، استارت و شروعی برای مشکلاتی دیگر در پوست و صورت شما می باشد. اینکه چرا باید از آبرسان استفاده کنیم را در مقاله ای دیگر در بخش وبلاگ فروشگاه به صورت کاملا توضیح داده ایم، اما به صورت کلی اصلی ترین خواصی که کرم های آبرسان برای پوست شما دارند به صورت زیر می باشند :

  • آبرسانی به صورت کلی باعث جوانی پوست می شود : با اینکه بهترین کرم های آبرسان که ما در ادامه معرفی می کنیم، روشن کننده نیز می باشند، کرم های آبرسان باعث پر شدن خطوط می گردند، پوست را از کدری در می آورند، باعث نرمی و لطافت بیشتر می گردند و باعث می شوند که پوست جوان تر به نظر برسد.
  • سد پوستی را تقویت می کند : با اینکه در واقع کرم های مرطوب کننده هستند با ایجاد سد پوستی مانع از هدر رفتن منابع، آب و تغذیه سلول ها می شوند و به جذب بهتر مواد مغذی تزریق شده به آنها نیز کمک می کنند، اما آبرسانی نیز به خودی خود سد پوستی را تقویت می کند. چرا که همیشه پوست های خشک آسیب پذیر تر هستند و پوستی که هیدراته باشد، بهتر می تواند از خود در برابر عوامل محیطی مراقبت کند.
  • فواید کرم های آبرسان برای پوست های مستعد جوش : می دانید که پوست های کم آب و خشک مستعد جوش، جوش های بیشتری از پوست های غیر خشک مستعد جوش می زنند. دلیل آن هم این است که پست برای جبران خشکی خود چربی بیشتری ترشح می کند و چربی خشکی را درمان نکرده و تبدیل به جوش می شود. پس برای جلوگیری از جوش های صورتتان هم که شده، باید از بهرتین کرم آبرسان و روشن کننده پوست استفاده نمایید.
  • التهاب و قرمزی را کاهش می دهد : کرم های آبرسان به تسکین پوست کمک می کنند، اگر پوست هیدراته ای داشته باشید از التهاب و قرمزی مسون خواهید ماند و پوستتان کمتر حساس خواهد شد.
  • بافت پوست را تقویت می کند : اگر به رفع علت های خشکی پوست صورت و پوسته پوسته شدن آن بپردازید، باید از بهترین کرم آبرسان استفاده کنید و خاصیت روشن کننده هم داشته باشد، در این حالت پوست شما همواره زیبا، بدون پوسته پوستگی و انعطاف پذیر تر خواهد بود و حتی میکاپ آن هم راحت تر خواهد بود.

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست و صورت

آیا همه کرم های آبرسان، روشن کننده پوست هم می باشند ؟

به صورت کلی همانطور که گفته شد، یکی از علائم خشکی پوست و صورت، تیرگی، کدری و عدم درخشش پوست است و یکی از نتایج استفاده از کرم های آبرسان هم روشن کردن پوست صورت می باشد، اما محصولاتی که ما در ادامه به شما معرفی می کنیم، علاوه بر اینکه بهترین کرم آبرسان می باشند، بهترین روشن کننده نیز هستند و به صورت کلی استفاده مرتب و برنامه ریزی شده از آنها در یک روتین مراقبت از پوست، باعث می شود که پوست صورت علاوه بر اینکه خشکی آن درمان شود، روشن تر و درخشان تر از حالت عادی به نظر برسد و عملکرد این مصحولات در رابطه با این موارد، بهتر از هر کرم روشن کننده دیگری است.

کرم مرطوب کننده پوست را تیره می کند !!

خیلی از افراد از وجود بهترین کرم های آبرسان و روشن کننده پوست خبر ندارند و برای رفع خشکی پوست صورتشان اقدام به استفاده از کرم مرطوب کننده می کنند. با اینکه کرم های مرطوب کننده نیز می توانند روشن کننده باشند، حتی اگر خاصیت آبرسانی هم نداشته باشند می توانند به درمان خشکی پوست کمک کنند، اما در واقع کرم مرطبو کننده ای مناسب است که خاصیت آبرسان داشته باشد و همه کرم های آبرسان و رورشن کننده ای که در ادامه معرفی می کنیم، قبل از اینکه این خواص را داشته باشند، مرطوب کننده ای قوی هستند. در ضمن این را نیز بدانید که در صورت عدم استفاده صحیح، در پاسخ به سوال ” آیا کرم مرطوب کننده پوست را تیره می کند “، بید بگوییم که بله باعث تیره شدن می شود و علت آن را هم در مقاله ای در بخش وبلاگ توضیح داده ایم.

بهترین کرم های روشن کننده و آبرسان از برند گلدن مود

محصولاتی که در ادامه مشاهده می نمایید، سه کرم مرطوب کننده از برند فرانسوی گلدن مود می باشند که هر کدام از آنها از ترکیبات متفاوتی ساخته شده اند. آلوئه ورا – ویتامین سی و وآووکادو سه ترکیب سازنده کرم های آبرسان و روشن کننده زیر هستند که هر کدام از آنها خواص بی نظیری برای پوست و صورت شما دارد و هر کدام از آنها علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی – آبرسانی و روشن کنندگی به دلیل وجود این سه ترکیب از پوست شما را از خواص ترکیبات سازنده شان نیز بهره مند می سازند.

عدم استفاده از ترکیبات شیمیایی – عدم تست حیوانی و عدم وجود عوارض و حساسیت در ساخت این کرم های آبرسان و روشن کننده از جمله دلایلی است که ما بر استفاده از انها به جای هر کرم دیگری تاکید داریم، چراکه این ویژگی ها در کمتر محصولی وجود دارد و مجموع آنها در یک محصول، باعث می شود که دریافت نتیجه از استفاده از محصول مورد نظر، تضمینی و حتمی باشد.

کرم آبرسان و روشن کننده آلوئه ورا گلدن مود

آلوئه ورا از زمان های گذشته مورد استفاده افراد در تسکین مشکلات پوستی و بهبود آنها بوده است، در بیشتر محصولات مراقبت از پوست آبرسان و یا تسکین دهنده و ضد سوختگی از آلوئه ورا استفاده می شده است و دلیل آن هم خواص آلوئه ورا برای پوست و صورت است که در مقاله ای همه آنها را بررسی کرده ایم، این کرم مرطوب کننده همه خواص آلوئه ورا را به پوست شما می رساند. خاصیت آبرسانی فوق العاده بالایی دارد و باعث می شود که سد پوستی صورت شما نیز تقویت شده و در برابر عوامل محیطی پوست و صورت شما مسون مانده و در نهایت بعد از یک دوره 3 یا 4 هفته ای از استفاده ازز این محصول، هم روشنی و درخشش پوست شما افزایش پیدا کند و هم خشکی آن نیز به کل درمان گردد.

کرم آبرسان و روشن کننده ویتامین سی گلدن مود

یکی از نتایج خشکی پوست و صورت و عدم هیدراته نگه داشتن آن و یا استفاده نکردن از کرم های آبرسان، علاوه بر خشکی و تیرگی و نیاز به استفاده از بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست و صورت، چین و چروک و بروز خطوط ریز بر روی سطح پوست است، که در این صورت، شما باید از یک کرم آبرشان و روشن کننده پوست و صورت با خاصیت جون سازی استفاده نمایید، محصولی که در این پاراگراف در حال معرفی آن به شما هستیم، از ویتامین سی ساخته شده است، ویتامین سی هم روشن کننده است، هم کلاژن است است و هم خاصیت آبرسانی نیز دارد و همین امر باعث شده است که این محصول به عنوان بهترین انتخاب برای پوست های خشک و دهیدراته همه مشکلات پوستی آن ها را رفع نموده و به بهبود وضعیت آنها کمک کند.

کرم آبرسان و روشن کننده آووکادو گلدن مود

اما اگر می خواهید از کرم مرطبو کننده مه کاره ای به ویژه برای درمان لکه های پوستی بر روی صورت خود و افزایش درخشش صورتتان تا حد ممکن استفاده کنید، انتخاب شما باید کرم مرطوب کننده آووکادو از برند گلدن مود باشد، آووکادو خواص و فواید بسیار زیادی برای پوست و صورت شما دارد، همه مزایایی که استفاده از این کرم می تواند برای پوست شما داشته باشد را در صفحه محصول توضیح داده ایم و اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این رابطه داشته باشید، پس بهتر است که به صفحه محصول مراجعه کرده و در رابطه با آن اطلاعات کافی را به دست آورید.

سخن آخر و نتیجه گیری

در پایان باید بگوییم، حال که 3 مورد از بهترین کرم های آبرسان و روشن کننده پوست و صورت را می شناسید و احساس می کنید که با این مشکل روبرو هستید و نیاز به درمان دارید، هر کدام از مصحولات بالا را که انتخاب کنید، می توانید از نتیجه بی نظیر آن لذت ببرید، اما پیشنهاد ما این است که در صورتی که پوست شما دچار کدری بیش از حد شده، کرم آووکادو، در صورتی که خشکی آن زیاد است، کرم آلوئه ورا و در صورتی که در کنار این موارد، چین و چروک هم دارد، از کرم ویتامین سی استفاده شود.

منبع : ponds

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *