دسته بندی نشده

چرا باید از آبرسان استفاده کنیم؟

فواید و خواص استفاده از کرم آبرسان برای پوست و صورت

هر روز صبح که بلند می شوید و یا شب ها قبل از خواب دندان هایتان را مسواک می زنید؟ با پوستتان چه می کنید؟ اصلا به زیبایی صورت و سلامت پوستتان اهمیت می دهید؟ اگر اهمیت میدهید پس چرا یک روتین پوستی مناسب ندارید؟ شاید مرطوب کردن صورت، آبرسانی به آن و انجام روتین های پوستی کاری طاقت فرسا باشد، اما می دانید که چرا همه ما باید از آبرسان استفاده کنیم؟ می دانید فواید و خواص آبرسان و آبرسانی برای پوست چیست ؟ مرطوب نگه داشتن پوست صورت، علاوه بر اینکه حس خوبی به فرد می دهد، می تواند بسیاری از عوامل مانع زیبایی در پوست را نیز از بین ببرد. در این مقاله 5 دلیل و 5 مورد از فواید و خواص که چرا باید از آبرسان برای پوست و صورت استفاده کنیم و پوست را مرطوب نگه داریم برای شما ذکر خواهیم کرد

فواید آبرسان و آبرسانی برای پوست و صورت چیست؟

آبرسان ها می توانند محصولات مراقبتی و آرایشی مختلفی از جمله : سرم صورت، کرم مرطوب کننده، ژل، لوسیون بدن، اسکراب، ماسک صورت و … باشند. همه آنها هدف مشخصی دارند، حفظ رطوبت پوست، جلوگیری از خشک شدن صورت و بدن، آبرسانی به سلول های پوستی، مزیت اصلی فواید و خواص استفاده از آبرسان ها برای پوست و صورت این است که از خشک شدن صورت و بروز بیماری های ناشی از آن جلوگیری می کنند.

در واقع آبرسان ها از هدر رفتن مولکول های آب داخل سلول های پوستی جلوگیری کرده و باعث حفظ آن می شوند. این کار به صورت طبیعی در پوست انجام می شود اما آبرسان ها روند آن را بهبود می بخشند. که این کار، علاوه بر جلوگیری از خشکی پوست باعث شاداب ماندن آن نیز می گردد.

اما چرا باید از آبرسان استفاده کنیم؟

همانطور که گفته شد، اصلی ترین کاری که آبرسان ها انجام می دهند و اصلی ترین دلیلی که چرا باید از آنها استفاده کنیم و فواید و خواص آنها برای پوست این است که مانع از خشکی پوست و صورت می شوند. اما این تنها دلیل استفاده از آنها نیست …

آبرسان ها احتمال بروز مشکلات پوستی را کاهش می دهند

چرب بودن پوست به معنی عدم نیاز آن به آبرسان نیست، چه پوست خشکی داشته باشید و چه پوست چربی داشته باشید، باید از آبرسان استفاده کنید. چرا که مانع از بروز بسیاری از مشکلات پوستی همانند اگزما در پوست خشک و یا آکنه در پوست چرب می گردند.

تنها تفاوتی که در استفاده از آبرسان ها برای پوست های چرب و خشک وجود دارد این است که افراد با پوست چرب باید از سرم های آبرسان و یا اسکراب ها و محصولات مراقبتی آبرسان با خاصیت از بین بردن چربی اضافه و یا لایه برداری استفاده کنند. و افراد با پوست خشک نیز بهتر است که از کرم های مرطوب کننده با خاصیت آبرسانی استفاده کنند و بدین ترتیب هر دو آنها از فواید و خواص آبرسان برای پوست و صورت بهره مند خواهند شد.

آبرسانی به پوست می تواند لکه های پوستی را کاهش دهد.

یکی دیگر از دلایلی که چرا باید از آبرسان ها استفاده کنیم و از دیگر خواص و فواید آنها برای پوست و صورت این است که بسیاری از آبرسان ها همانند کرم مرطوب کننده ویتامین سی و یا سرم آبرسان ویتامین سی، دارای خواص ضد لک می باشند، در واقع مرطوب نگه داشتن صورت و آبرسانی به آن باعث افزایش درخشش و یک دست شدن رنگ دانه های سلول های پوستی می شود که به خودی خود در صورتی که محصول مورد استفاده توسط شما ضد لک نیز نباشد، از بروز لکه های پوستی جلوگیری می شود.

مبارزه با لکه های پوستی با آبرسان

آبرسان ها به جوان ماندن پوست کمک می کنند

اگر هنوز می پرسید که چرا باید از آبرسان ها استفاده کنیم و خواص و فواید آبرسان برای پوست و صورت چیست، مطمئنا به ارزش جوان ماندنتان پی نبرده اید. عدم آبرسانی به سلول های پوستی صورت، باعث تسریع روند پیری می گردد. قرار گرفتن در معرض آفتاب و هوای آزاد، باعث می شود که پوست نواحی مشخص شما، همانند دست ها، گردن و صورت بیشتر در معرض از بین رفتن سلول های پوستی و نتیجتا پیری قرار گیرد، اما مرطوب نگه داشتن این نواحی و آبرسانی به پوست آنها روند این مشکل را کند کرده و باعث کاهش سرعت آن می گردد.

جوان ماندن پوست و صورت با آبرسان

مرطوب کننده ها با چین و چروک پوست مبارزه می کنند.

این ادعا بی اساس نیست، یکی از دلایلی که چرا باید از آبرسان ها استفاده کنیم، جلوگیری از پیر شدن پوست است، پیر شدن پوست با افزایش چین و چروک رخ می دهد، اما بر اساس تحقیقات انجام شده، آبرسانی به سلول های پوستی صورت، باعث پر کردن خطوط و جا های خالی شده و چین و چروک را از بین می برد و بدین ترتیب می توان گفت که از دیگر خواص و فواید استفاده از آبرسان برای پوست و صورت جلوگیری از پیری زودرس و جوان ماندن برای مدت زمان بیشتر است.

مبارزه با چین و چروک با استفاده از آبرسان

بهترین پایان بعد از یک حمام آب گرم می باشند

مطمئنا شما هم از حمام آب گرم لذت می برید، اما بیاید با هم رو راست باشیم، تقریبا همه ما بعد از یک حمام دلپذیر خوب با آب گرم، خشکی نا خوشایندی در بدنمان احساس می کنیم. در واقع آب گرم باعث از بین رفتن رطوبت پوست می شود. تنها یک دقیقه وقت گذاشتن برای استفاده از یک مرطوب کننده مناسب بعد از حمام کردن به شما کمک می کند که پوستی سالم، زیبا، سر حال و مقاوم در برابر عوامل محیطی داشته باشید.

چرا باید بعد از حمام از آبرسان استفاده کنیم

بهترین آبرسان های پوستی

حال که همه ما می دانیم که چرا باید از آبرسان استفاده کنیم، بهتر است شما نیز اطمینان حاصل کنید که محصول آبرسان و مرطوب کننده مناسبی برای پوست و صورتتان انتخاب کنید. در ادامه دو محصول آبرسان و مرطوب کننده عالی که هر دو آنها در فروشگاه اینترنتی سیتا بیوتی موجود و قابل سفارش هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

کرم ویتامین سی گلدن مود

این کرم از ویتامین سی ساخته شده، برای پوست های خشک بسیار انتخاب خوبی است و علاوه بر خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی، یک روشن کننده و سفید کننده عالی پوست نیز می باشد، کیفیت این محصول بسیار بالا است و اثر گذاری آن فوق العاده عالی. جهت دریافت بهترین نتیجه، استفاده از کرم آبرسان و سفید کننده ویتامین سی گلدن مود را روزانه دو مرتبه توصیه می کنیم.

کرم مرطوب کننده، آبرسان و سفید کننده ویتامین سی گلدن مود

سرم صورت ویتامین سی گلدن مود

این محصول نیز همانند محصول قبلی، ترکیب اصلی سازنده اش، ویتامین سی است، اما بیشتر برای پوست های نسبتا چرب توصیه می شود، زیرا دارای خواص کنترل چربی نیز می باشد، این محصول یک جوان ساز فوق العاده است و نسبت به سایر سرم های ابرسان پوست، خاصیت ضد پیری بیشتری دارد. استفاده از این محصول نیز در صورت امکان روزانه یک مرتبه بسیار عالی است.

چگونه باید از آبرسان پوست استفاده کنیم؟

همانطور که گفته شد، ابرسان ها انواع مختلفی دارند، ممکن است سرم صورت باشند و یا ممکن است کرم باشند. به هر حال قبل از استفاده از هر کدام از آنها بهتر است، ابتدا صورتتان را کاملا شستشو داده، تمیز کنید و سپس خشک نمایید، حال از محصول آبرسان مورد نظرتان استفاده کرده و صورتتان را به مدت چندین دقیقه به وسیله آن ماساژ دهید. اطلاعات تکمیلی نحوه استفاده از کرم آبرسان و مرطوب کننده و اینکه بهترین زمان استفاده از کرم آبرسان کی است را هم در این مقاله بخوانید.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که خواص و فواید آبرسان ها و مرطوب کننده ها بر اساس ترکیباتی که دارند می تواند بسیار متفاوت تر نیز باشد، اما بهترین کار برای دریافت این خواص و فواید، این است که از بهترین محصول ممکن استفاده نمایید. محصولی که به صورت خالص از ترکیبات آبرسان ساخته شده باشد و فاقد ترکیبات شیمایی، الکل و باشد، به هر حال این را در نظر داشته باشید که هیچ گاه نباید از آبرسانی به سلول ها پوستی صورت و دست ها و بدنتان دست بکشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *