دسته بندی نشده

5 خواص بی نظیر کرم ویتامین سی برای پوست و صورت

خواص کرم ویتامین سی برای پوست و صورت

یکی از اصلی ترین ترکیباتی که تقریبا از آن در بیشتر محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود و محصولات بسیار زیادی نیز مستقیما از آن ساخته می شوند. ویتامین سی می باشد، ترکیبی بسیار مفید و با خاصیت فوق العاده عالی برای پوست و صورت که می تواند مشکلات بسیار زیادی را از پوست شما در مان نماید. موضوعی که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم، بررسی خواص و فواید استفاده از کرم ویتامین سی برای پوست و صورت است. پس اگر قصد خرید کرم ویتامین سی دارید، این مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید.

کرم ویتامین سی چیست ؟

کرم های مرطوب کننده – روشن کننده – آبرسان – مناسب برای دست و صورت و یا دور چشمی که ترکیب اصلی سازنده آنها ویتامین سی است، کرم ویتامین سی می باشند. در واقع به دلیل بسیار پر طرفدار بودن کرم های های ویتامین سی است که به صورت جداگانه و در یک مقاله می خواهیم خواص و فواید استفاده از آن را برای شما عزیزان شرح دهیم. کرم ویتامین سی که ما در این مقاله خواص و فواید استفاده از آن را بررسی می کنیم، محصولی از برند گلدن مود است.

و اما خواص و فواید و اثرات استفاده از کرم ویتامین سی بر روی پوست و صورت

ناگفته نماند که ویتامین سی نه فقط در قالب کرم، بلکه به صورت سرم نیز در بازار موجود است و سرم صورت ویتامین سی نیز بسیار پر طرفدار است، حتی خواص ویتامین سی برای پوست و صورت را نیز در مقاله ای به صورت جداگانه بررسی کرده ایم، اما مهمترین اثراتی که استفاده از کرم ساخته شده از این ترکیب بر روی پوست و صورت ما دارد، به صورت زیر می باشند.

1 – فوق العاده آبرسان است

عوامل بسیار زیادی باعث خشکی پوست و صورت می شوند ( دلایل خشکی پوست و صورت ) و مهم تر از کشف دلیل ایجاد خشکی، در قدم اول، اقدام به درمان خشکی صورت و پوست می باشد. کرم های مرطوب کننده در واقع از هدر رفتن بیشتر مواد مغذی و ابرسان های سلولی جلوگیری می کنند و آبرسان ها نیز، سلول ها را تغذیه می کنند. این ها می توانند دو محصول جدا از هم باشند.

اما چه می شود اگر به جای استفاده از دو محصول، از یک کرم مرطوب کننده ویتامین سی استفاده کنید. چراکه ویتامین سی به خودی خود، خاصیت آبرسانی دارد و خاصیت مرطوب کنندگی آن نیز بسیار بالا است و بدین ترتیب با استفاده از این محصول هم سلول ها تغذیه خواهند شد و هم تغذیه آنها هدر نخواهد رفت و در واقع یکی از اصلی ترین خواص استفاده از کرم ویتامین سی همین جلوگیری از خشکی پوست و صورت می باشد.

2 – با رادیکال های آزاد مبارزه می کند.

در واقع این دلیل خوبی برای استفاده از کرم مرطبو کننده استف چراکه از دیگر خواص آن این است که رادیکال های ازاد را به ترس خواهد انداخت. اگر نمی دانید رادیکال آزاد چیست، مقاله ای که در ابن باره نوشته ایم را بخوانید، اما چزی که باید بدانید، این است که دشمن رادیکال های ازاد آنتی اکسیدان ها می باشند و ویتامین سی نیز یک آنتی اکسیدان بی نظیر می باشد.

اگر پوست شما غنی شده با آنتی اکسیدان های ضد رادیکال های آزاد نبشد، در واقع هیچ راه فراری از اثرات خرب آن بر روی پوست و صورتتان نخواهید داشت، به همین دلیل باید از کرم ویتامین سی استفاده کنید و از خواص بی نظیر آن در غنی سازی آنتی اکسیدان ها و تغذیه سلول های پوستیتان با آن، بهره مند شوید.

3 – کلاژن سازی را بیشتر خواهد کرد

و اما اصلی ترین خاصیتی که تقریبا همه ما در رابطه با ویتامین سی و کرم های حاوی این ترکیب، از آن خبر دارید، چیزی نیست جز جوان سازی. اما جوان سازی توسط کرم ویتامین سی چگونه انجام می شود ؟ این خاصیت نیز باز باز می گردد به خواص آنتی اکسیدانی کرم ویتامین سی برای پوست و صورت و جلوگیری از اثر رادیکال های آزاد بر روی آن، اما باز برخی از این رادیکال های آزاد به پوست شما ظفر کرده و باعث تجزیه کلاژن ها می شوند که نتیجه آن چیزی نیست جز افتادگی، چین و چروک و پیری زودرس.

البته همه تقصیر را نباید گردن رادیکال های آزاد بیاندازیم، چراکه افزایش سن نیز باعث کاهش تولید کلاژن می شود. به هر حال، روش هایی وجود دارد که شما می توانید سطح کلاژن در پوست و صورت را افزایش دهید و از پیری زود رس، افتادگی و شل شدن پتو چی چروک و خطوط ریز جلوگیری کنیم، این روش هم باز می گردد به خواص استفاده از کرم ویتامین سی برای پوست و صورت، چراکه این کرم به افزایش سنتز کلاژن کمک شایانی خواهد کرد.

4 – پوستتان با کرم ویتامین سی روشن تر خواهد شد.

پوست صورت به خودی خود تیره می شود و این مشکل ناشی از وجود یک آنزیم می باشد. آنزیم تیروزیناز، که به تولید ملانین کمک خواهد کرد و بدین ترتیب رفته رفته و با افزایش سن و گذر زمان پوست صورت شما تیره تر خواهد شد. برای حل این مشکل امکان کگاهش فعالیت آنزیم تیروزیناز وجود دارد و در اینجا باید به یکی دیگر از خواص استفاده از کرم ویتامین سی برای پوست و صورت اشاره نماییم. چراکه ویتامین سی می تواند به کاهش فعالیت آنزیم تیروزیناز کمک کرده و نتیجتا ملانین کمتری تولید شده و پوست روشن بماند و روشن تر نیز گردد.

5 – برای پوست های حساس بسیار مناسب است

در صورتی که از فرمولاسیون مناسبی از کرم ویتامین سی استفاده شود، از دیگر خواص استفاده از کرم ویتامین سی در واقع کمک به پوست های حساس و التهاب پذیر است، این کرم باعث می شود که بافت پوست تقویت پیدا کند، از التهاب مسون باشد و قرمزی آن نیز کاهش یابد. با این حال کرم های ویتامین سی بی کیفیتی نیز هستند که التهاب را تشدید می کنند. اما محصول مناسب همواره می تواند ضد حساسیت باشد و بهترین گزینه برای پوست های حساس خواهد بود.

خواص کرم ویتامین سی برای پوست و صورت

و اما بهترین کرم ویتامین سی خارجی

حال اگر می خواهید از خواص کرم ویتامین سی برای پوست و صورت خود بهره مند شوید، بهتر است که از محصول مناسبی که از آن ساخته شده است، استفاده نمایید. کرم های ویتامین سی انواع مختلفی دارند، اما محصولی که ما می خواهیم به شما عزیزان معرفی نمایید، از یک برند خارجی فرانسوی است، فرمولاسیون بسیار پیشرفته ای دارد و با 4 خاصیت مرطوب کننده – روشن کننده – آبرسان و جوانساز به کمک پوست و صورت شما می آید.

منبع : drdennisgross

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *