دسته بندی نشده

کاملترین خواص و فواید استفاده از کرم مرطوب کننده برای پوست

خواص و اهمیت استفاده از کرم مرطوب کننده

احتمالا شما هم سر درگرم شده اید، نمی دانید کرم مرطوب کننده چیست، نمی دانید برای چه چیزی خوب است و چرا باید از آن استفاده کنید. شاید حتی تفاوت کرم مرطوب کننده و آبرسان را هم ندانید. در قسمت وبلاگ فروشگاه مجموعه ای مقاله در رابطه با نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده، اهمیت استفاده از آن و اینکه چه تفاوتی با آبرسان ها دارد را برای شما عزیزان قرار داده ایم که توضیحاتشان کامل است و شما را بیشتر با اهمیت و خواص و فواید استفاده از کرم مرطوب کننده برای پوست صورت، دست ها و بدن آشنا می کند.

کرم مرطوب کننده چیست ؟

هامنطور که گفته شد در مقاله های دیگری که در وبسایت قرار داده ایم توضیحات بیشتری در رابطه با اینکه کرم مرطوب کننده چیست نویز نوشته ایم، اما اگر بخواهیم به صورت مختصر در این مقاله نیز برای شما شرح دهیم، باید بگوییم که کرم مرطوب کننده حاوی ترکیباتی است که سد پوستی را تقویت می کند و محافظی به دور منابع پوستی شما کشیده و همچنین از پوستتان در مقابل عوامل خارجی نیز محافظت خواهد کرد.

و اما خواص و اهمیت استفاده از کرم مرطوب کننده

مراقبتی از پوست اهمیت بالایی دارد و شما برای دریافت بهترین نتیجه باید ترتیب صحیح روتین پوستی را بلد باشید، اما یکی از محصولات مراقبتی که جزو جدایی ناپذیر روتین پوستی شما است و اگر به سلامت پوستتان اهمیت می دهید باید از آن استفاده کنید، کرم مرطوب کننده است. درواقع دلیل اصلی بر اهمیت استفاده از کرم مرطوب کننده و اهمیت به پوست، ارزش سرمایه گذاری بالایی است که شما در حق پوستتان انجام خواهید داد، چرا که باعث می شود همواره ظاهری شاداب و درخشان داشته باشید. اما خواص استفاده از کرم مرطوب کننده به صورت کلی موارد زیر می باشند :

1 – مرطوب کردن حس خوبی دارد

یکی از اصلی ترین خواص و دلایل استفاده از کرم های مرطوب کننده به زبان ساده حس و حال خوبی است که به پوست شما می دهد. اگر بخواهیم عمیق تر بگوییم پس از یک حمام آب گرم یا شستشو صورت با شوینده های مختلف و یا بیرون آمدن از بیرون پوست شما خشک می شود. این حس و حال خوبی ندارد، اما اگر از مرطوب کننده استفاده کنید، احساس طراوت و سر زندگی مجددا به شما بازگشته و حس و حال خوبی پیدا خواهید کرد.

2 – مرطوب نگه داشتن روند چروک شدن صورت را کند می کند

علاوه بر نرمی و لطافت که از خواص استفاده از کرم های مرطوب کننده می باشد، استفاده از آنها باعث می شود که چین و چروک صورت شما نیز کند تر رشد کنند. این ویژگی و خاصیت به دلیل ترکیبات حجیم کننده، وجود چربی های مفید پوستی و البته خاصیت آبرسانی کرم های مرطوب کننده می باشد. در واقع خاصیت استفاده از کرم مرطوب کننده برای کاهش چین و چروک موضوعی است که بسیاری از مجله های زیبایی نیز به آن پرداخته و پزشکان متخصص حوزه نیز به آن اقرار کرده اند.

3 – خواص استفاده از کرم مرطوب کننده برای آرایش بهتر

مرطوب کردن صورت باعث می شود که صورت شما نرم تر و مناسب تر باشد و بدین ترتیب پایه ای مناسب برای آرایش و میکاپ داشته باشد. در واقع این گونه به شما بگوییم که هیچ چیز بدتر از قرار دادن آرایش روی پوست خشک نیست و مرطوب کردن از کار هایی است که باعث می شود آرایش شما بسیار زیبا تر و یکدست تر به نظر برسد، در صورتی که پوست شما خشک باشد، اححتمال لایه لایه و پوسته پوسته شدن آرایشتان بسیار بسیار بیشتر است.

4 – مرطوب کردن حتی برای پوست پرب نیز مناسب است

بله درست است فرقی ندارد که پوست شما خشک است و یا چرب می باشد، مرطوب کردن از کارهایی است که انجام آن را باید در دستور کار خود قرار دهید. در حقیت بر خلاف باور اشتباهی که بسیاری از مصرف کنندگان با پوست پرب نسبت به کرم مرطوب کننده و بد بودن آن دارند، کرم های مرطوب کننده برای پوست چرب نیز مناسب می باشندف چراکه متعادل کننده چربی پوست می باشند و باعث افزایش آن نخواهند شد، البته این در صورتی است که محصول مناسبی انتخاب کنید. این در حالی است که مضرات استفاده از یک کرم مرطوب کننده بی کیفیت حتی برای پوست خشک نیز از خواص استفاده از آن بیشتر است.

5 – خواص استفاده از کرم مرطوب کننده برای تسکین آکنه

بگزارید این موضوع را اینگونه بیان کنیم که اگر صورتتان دچار آکنه شده است عدم استفاده از کرم مرطوب کننده ممنوع است، یعنی باید حتما از آن استفاده کنید. همانطور که در پاراگراف قبل نیز گفتیم، کرم مرطوب کننده با کیفیت مولد چربی نیست، بلکه متعادل کننده چربی پوست است. در واقع حقیقتی که بسیاری از فروشندگان به دلیل عدم سواد کافی به شما نخواهند کفت این است که پوست دارای آکنه و جوش نیز به اندازه پوست خشک و فاقد آکنه و جوش به رطوبت نیاز دارد. پس حتما در صورتی که پوستتان دچار جوش و آکنه شده است بعد از استفاده از روتین پوستی ضد جوش از یک کرم مرطوب کننده با کیفیت با خواص آبرسانی نیز استفاده کنید.

6 – استفاده از مرطوب کننده بعد از سرم ضروری است

سرم های صورت محصولاتی بسیار قوی هستند که حجم بالایی از مواد مغذی را به پوست شما تزریق می کنند، استفاده مداوم از آنها ممکن است باعث حساس و نازک شدن پوست شما شده و نتیجتا پوست شما سریع تر ملتعب شود و یا دچار خارش شود و یا حتی خشک تر نیز گردد. اما در صورتی که بعد از استفاده از سرم های صورت از یک کرم مرطوب کننده مناسب استفاده کنید، هم جذب سرم بهتر خواهد بود و هم از موارد گفته شده جلوگیری خواهد شد.

7 – مرطوب کننده باعث می شود که پوست شما سالم باشد

موضوعی که ممکن است بسیاری از شما از آن بی خبر باشید این است که با افزایش سن غدد چربی که پوست شما را سالم نگه می دارند، قدرت خود را از دست داده و نتیجتا چربی بسیار کمتری تولید می کنند. این موضوع باعث می شود که سطح چربی پوست شما و رطوبت آن پایین بیاید، بنابراین استفاده از کرم مرطوب کننده این جا اهمیت خود را نشان می دهد. به عبارتی باید گفت که از دیگر خواص استفاده از کرم های مرطوب کنند این است که با کمک به غذذ ترشح چربی باعث می شود که شما در سنین بالاتر نیز پوستتان مرطوب و با طراوت باقی مانده و سد پوستی قوی داشته باشید و نتیجتا سالم تر باقی بمانید.

بخوانیم : چرا باید از آبرسان استفاده کنیم

و اما چند کرم مرطوب کننده بسیار با کیفیت

حال که خواص استفاده از این کرم ها را می دانید را می دانید و به دنبال خرید کرم مرطوب کننده مناسبی هستید در ادامه سه محصول با رایجه های مختلف از برند فرانسوی گلدن مود را به شما معرفی خواهیم کرد.

کرم مرطوب کننده ویتامین سی گلدن مود

یکی از محصولات ویژه ای که در فروشگاه اینترنتی سیتا بیوتی وجود دارد این کرم مرطوب کننده ویتامین سی گلدن مود است که البته خاصیت سفید کنندگی هم دارد، به لطف اینکه این محصول از ویتامین سی ساخته شده است، خواص بسیار بسیار بی نظیری برای پوست شما دارد و علاوه بر آبرسانی و کمک به حفظ سد پوستی، باعث می شود که جوانی شما حفظ شود، صورتتان همواره درخشان و سفید تر و روشن تر باشد و به صورت کلی، ظاهرتان از آنچه که در انتظارتان است بیشتر جوان بماند.

کرم مرطوب کننده، آبرسان و سفید کننده ویتامین سی گلدن مود

دو محصول دیگری هم که قصد معرفی آنها را به شما داریم با خواص همین محصول می باشند اما دارای ترکیبات دیگری هستند که خواص آنها را متفاوت کرده است. یکی از آنها کرم مرطوب کننده آووکادو گلدن مود است که خواص ترمیم کنندگی بسیار بالایی دارد

و دیگری هم کرم مرطوب کننده آلوئه ورا گلدن مود است که به دلیل استفاده از آلوئه ورا خواص ابرسانی بیشتری دارد.

سخن آخر

سعی کنید ترتیب صحیح روتین پوستی را یاد بگیرید و از خواص استفاده از کرم های مرطوب کننده غافل نشده و حتی در صورتی هم که از هیچ محصول مراقبتی دیگری استفاده نمی کنید استفاده از کرم های مرطوب کننده را فراموش نکنید، چراکه سلامت پوستی شما و جوان ماندن بیشترتان در گرو استفاده از آنها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *