دسته بندی نشده

بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست مختلط

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

با اینکه همه پزشکان، همه متخصصین پوست و همه متخصصین زیبایی توصیه می کنند که در هر فصلی از سال و در هر زمانی که می خواهید بیرون بروید، بهتر است که از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، اما بسیاری از مردم، استفاده از این محصول ضروری را فقط برای روز های گرم و تابش مستقیم آفتاب ضروری می دانند. به هر حال بهتر است که این باور را از ذهن خود دور کنید، بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خود را بشناسید و هر روزی که بیرون می روید، از آن استفاده کنید. اگر هم پوست مختلطی دارید پس با ما همراه باشید تا بهترین کرم ضد آفتاب موجود در بازار برای پوست مختلط را به شما عزیزان معرفی نماییم.

پوست مختلط چیست ؟

یک بار برای همیشه بدانید که در پوست ناحیه ای وجود دارد که به ان ناحیه T گفته می شود و شامل پیشانی و بینی است، پیشانی کله حرف T  و بینی بدنه حرف T را تشکیل می دهد. کلمه مختلط به معنی ترکیبی است و در پوست های مختلط ناخیه T صورت معمولا چرب است و گونه ها و سایر قسمت های صورت، خشک و یا نرمال می باشند. البته پوست های مختلط معمولا فاز مشخصی ندارند و بسته به شرایط آب و هوایی ممکن است به کل خشک باشند  ویا به کل چرب باشند و یا همانند حالتی باشند که گفته شد، به صورت کلی پوست هایی که چرب و خشک بودن آنها ترکیبی است و یا زیاد مشخص نیست را مختلط می گویند.

کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست مختلط چیست ؟

مطمئنا می دانید کرم ضد آفتاب چیست و چرا باید از آن استفاده کرد، اما بهتیرن انتخاب از میان همه انواع مدل هایی که در بازار وجود دارند، کرم های ضد آفتاب معدنی می باشند، مدل هایی که حاوی ترکیبات معدنی هستند، به دلیل اینکه خاصیت آبرسانی بالایی دارند و در عین حال چربی اضافه ای روی پوست ایجاد نمی کنند هم برای قسمت های چرب پوست صورت شما مناسب می باشند و هم برای قسمت هایی که چرب نیستند و یا خشک شده اند. پس بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط باید حاوی ترکیبات معدنی و غیر شیمیایی آبرسان، بدون خاصیت ایجاد چربی باشند. با این اوصاف …

ویژگی های لازم برای ضد آفتاب های مناسب پوست مختلط

  • ویژگی که باعث می شود که یک کرم خاصیت ضد آفتاب داشته باشد و توانایی محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر نور خورشید را داشته باشد، SPF است، در هنگام خرید کرم ضد آفتاب به SPF آنها توجه کنید. این که SPF چیست را در مقاله ای دیگر توضیح داده ایم، اما همین قدر بدانید که SPF باید بالای 30 باشد و ایده آل ترین نمونه های برای پوست مختلط معموا SPF برابر با 50 دارند.
  • بهترین کرم ضد افتاب برای پوست مختلط باید فاقد ترکیبات شیمیایی باشد، ترکیبات شیمیایی باعث می شوند که پوست شما دچار حساسیت شود، متاثر از عوارضی که دارند پیر و چروکیده شود و در بلند مدت اثرات مخربی را تجربه نماید. چراکه شما به صورت روزانه از این محصولات استفاده می کنید و بیشتر از هر وسیله آرایشی و مراقبتی دیگیر باید به این ویژگی توجه نمایید.
  • هیچ کرم ضد آفتاب با کیفیت و حتی درجه یک و گران قیمتی هم نمی تواند بیشتر از 4 ساعت یک پا قرار گرفتن، زیر نور خورشید خاصیت خود را حفظ کرده و همچنان از پوست شما مراقبت کند، بنابراین حتما در نظر داشته باشید که حتی اگر بهترین کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های مختلط را نیز خریداری کرده اید، بعد از 4 ساعت نسبت به تمدید دوباره آن اقدام نمایید.

بهترین کرم های ضد آفتاب مناسب پوست مختلط را بشناسید

همانطور که گفته شد، محصولات مختلفی در بازار وجود دارند، کرم های متفاوتی تولید شده اند و برند های بسیار زیادی انواع مختلف کرم ضد آفتاب برای پوست های مختلط، چرب و خشک تولید کرده و ساخته اند. اگر شما هم قصد خرید کرم ضد آفتاب دارید و با بررسی های انجام شده متوجه شده اید که پوست مختلطی دارید، پس بهتر است که از یکی از محصولاتی که در ادامه معرفی می کنیم استفاده نمایید.

1 – کرم ضد آفتاب رنگی گلدن مود برای پوست مختلط

اگر نمی خواهید زیاد از لوازم آرایشی استفاده کنید و اگر طرفدار میکاپ های سبک هستید، به احتمال زیاد به جای استفاده از کرم پودر از کرم ضد آ،تاب رنگی برای کاور پوست خود استفاده می کنید، باید بگوییم که کار درستی انجام می دهید، اما به شرط اینکه بهترین کرم ضد آفتاب با کاور مناسب و بالا و با ترکیبات معدنی و غیر شیمیایی مناسب برای پوست مختلط خود را پیدا کرده باشید.

محصولی که در این پاراگراف می خواهیم به شما معرفی کنیم، از مهد کرم های ضد آفتاب و کشور پایه گذار بیشتر لواز مآرایشی و محصولات مراقبتی یعنی فرانسه می باشد، کرمی با بالاترین کیفیت ممکن از برندی فرانسوی به نام گلدن مود که البت نام کامل آن Goldenmood3D است. این کرم ضد آفتاب، رنگی می باشد. کاور فوق العاده بالایی همانند یک کرم پودر فول کور دارد، ماندگاری آن از لحاظ خاصیت ضد آفتاب در حدود 3 الی 4 ساعت است و از لحاظ کرم پودری نیز می تواند کاور روی پوست شما را تا 24 ساعت دست نخورده و سالم حفظ کند.

رنگ این محصول بژ روشن است که برای اکثر پوست ها مناسب و قابل استفاده می باشد و نسبت به اینکه یک کرم ضد آفتاب خارجی با کیفیت است، از قیمت خیلی منسابی هم برخوردار می باشد. از نظر ما برای افرادی که به کرم های ضد آفتاب رنگی علاقه دارند، بهترین انتخاب خرید کرم ضد آفتاب رنگی گلدن مود برای پوست مختلط می باشد، چراکه به صورت کاملا تضمینی کمپانی سازنده ادعا دارد که این محصول فاقد ترکیبات شیمیای مصر است و حاوی انواع مواد معدنی ضروری برای پوست و صورت شما می باشد و به همین دلیل است که خاصیت آبرسانی بالایی نیز برای نواحی خشک صورت دارد. ضمننا بر روی آن اویل فری بودن یعنی بدون چربی اضافه بودن نیز درج شده که آنرا جهت استفاده برای پوست های مختلط و چرب ایده آل ساخته است.

2 – کرم ضد آفتاب بدون رنگ گلدن مود برای پوست مختلط

به صورت کلی برند گلدن مود دو مدل کرم ضد آفتاب ( یک مدل رنگی و یک مدل بدون رنگ ) روانه بازار کرده است و هر دو آنها به نحوی ساخته شده اند که برای انواع پوست ها مناسب و ایده آل باشند و هر فردی بتواند از آنها استفاده کند. به عبارتی گزینه ای ایده آل برای افراد با پوست مختلط می باشند. کرم های ضد آفتاب بدون رنگ را معمولا افرادی ترجیح می دهند که یا آرایش نمی کنند و یا از کرمهای آرایشی برای کاور پوستشان استفاده می کنند و یا بعد از یک روتین مراقبتی پوستی می خواهند که کرم ضد آفتاب بزنند. البته آقایان نیز بهتر است که از کرمهای ضد آفتاب بدون رنگ استفاده نمایند. به صورت کلی در مقایسه اینکه کرم ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بدون رنگ باید بگوییم که هر دو آنها خوا خود را دارند و از لحاظ ارزش ضد آفتاب بودن با هم تفاوتی ندارند. پس اگر به دنبال بهترین کرم ضد آفتاب بدون رنگ برای پوست مختلط خود می گردید باید این محصول را به شما معرفی کنیم.

این کرم ضد آفتاب نیز تقریبا با ترکیباتی مشابه با محصول قبلی ساخته شده است، اما فاقد رنگ دانه کرم پودری می باشد و بعد از اعمال آن روی صورت به طور کامل جذب پوست شده و بدون رنگ می گردد ( رنگ اولیه کرم، سفید می باشد ) این محصول خاصیت درمانی نیز دارد و در واقع یک کرم مرطوب کننده SPF دار با خاصیت ضد آفتاب است و استفاده از آن بعد از روتین های مراقبت از پست نیز جایز می باشد.

کرم ضد آفتاب مورد نظر نیز از برند فرانسوی گلدن مود است، با برترین فرمولاسیون ساخته شده است، و به این دلیل و به دلیل ویژگی های دیگر آن که در ادامه ذکر خواهند شد، بهترین کرم ضد آفتاب بدو نرنگ برای پوست های مختلط می باشد و گفتنی است که تا حدود 3 الی 4 ساعت نیز می تواند بدون افت کیفیت از پوست شما در برابر اشعه های مضر نور خورشید و یا سیاه و سوخته شدن پوستتان جلوگیری کند. بر روی پوست شما هیچ گونه احساس چربی و یا اضافه ای ایجاد نمی کند و خیلی سریع جذب شده و حتی احساس سنگینی هم ندارد.

استفاده از این محصول حتی برای پوست های حساس به ترکیبات مختلف نیز مناسب است چراکه فاقد ترکیبات حساسیت زا می باشد و از جلم هاصلی ترین ترکیباتی که در ساخت آن استفاده شده است باید به ویتامین E و alpha bisabolol اشاره نمود که باعث شده اند بافت پوست تقویت یافته و از حساس و سرخ و ملتهب شدن آن نیز جلوگیری شود، که ویژگی مناسبی برای قرار گرفتن در مقابل آفتاب در یک روز گرم تابستانی هنگامی که به طبیعت گردی رفته اید و در مقابل آفتاب مشغول آب بازی و ورزش هستید می باشد.

3 – کرم ضد آفتاب SPF50 کلینیک برای پوست مختلط

با اینکه توصیه ما برای خرید بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست های مختلط، خرید دو گزینه قبلی است، اما گزینه های دیگری نیز وجود دارند که از برند های شناخته شده تری هستند، منتهی قیمت بالاتری دارند. به هر حال یکی دیگر از گزین ههایی که می توانید برای پوست مختلط خود به عنوان بهترین کرم ضد آفتاب استفاده کنید، این محصول از برند کلینیک است. کلینیک یک برند فعال در زمینه محصولات مراقبت از پوست است و کرم های ضد آفتاب مختلفی دارد، اما این محصول از این برند در فروشگاه های خارجی، فروش بسیار بالایی داشته است و در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد.

مشکلی که در رابطه با این کرم ضد آفتاب کلینیک وجود دارد، این است که نمونه های فیک و تقلبی آن در بازار بسیار زیادی می باشند و بسیاری از افراد به اشتباه این گونه تصور می کنند که این نمونه ها اصلی و اورجینال هستند، در حالی که فیک و تقلبی می باشند و برای پوست شما چیزی جز عوارض و زیان نخواهند داشت. به هر حال اگر توانستید نمونه اورجینال کرم ضد آفتاب کلینیک را خریداری کنید، باید بگوییم که این محصول از پوست شما در برابر اشعه های مضر نور خورشید همانند UVA  و UVB محافظت می کند و دارای خاصیت ضد پیری نیز می باشد، یعنی اثر نور خورشید و رادیکال های آزاد بر روی افتادگی و شل شدن پوست صورت را خنثی می سازد. پس اگر تونستید نمونه اورجینال ان را پیدا کنید و اگر توانایی پرداخت مبلغ بالای آن را دارید، محصول مورد نظر نیز یکی دیگر از بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست های مختلط می باشد.

کرم ضد آفتاب کلینیک

4 – کرم های ضد آفتاب بیودرما

و اما برن د فرانسوی دیگری که انواع کرم ضد آفتاب برای انواع پوست های چرب – خشک  و مختلط تولید می کند و محصولات مختلفی جهت مراقبت از پوست و صورت شما در مقابل اشعه های مضر نور خورشید دارد و به شما کمک می کند که همواره پوستی سالم، بدون مشکل، جوان، مقاوم در برابر آفتاب و زیبا داشته باشید، برند بیودرما است که تقریبا بیشترین تنوع کرم ضد آفتاب را در بین همه برند های خرجی دیگر دارد و به لطف فرمولاسیون پیشرفته ای که محصولاتش از آن برخوردارند، مورد پسند درصد بالایی از مصرف کنندگان بوده اند. بیودرما کرمهای ضد افتاب مختلفی برای پوست های مختلط دارد و همه انها از ترکیبات معدنی مفید برای پوست ساخته می شوند و در این قسمت محصول خاصی از این برند معرفی نخواهیم کرد و باید بدانید که همه کرم هایی که تولید می کند در صورتی که مناسب برای پوست مختلط باشند، بهترین ها هستند

با اینکه بیودرما نیز یکی دیگر از بهترین برند های کرم ضد آفتاب برای انواع پوست از جمله مختلط می باشد، اما مشکلی که این برند نیز از آن برخوردار است، این است که به دلیل محبوبیت بالایی که محصولاتش دارند، نمونه های فیک و غیر اورجینال بسیار بسیار زیادی در بازار از آن ها وجود دارند که متاسفانه باعث شده اند که ارزش خرید و استفاده از کرم های ضد آفتاب بیودرما پایین بیاید. پس در صورتی که از اورجینال بودن محصول 100% مطمئن نبودید بهتر است که به سراغ نمونه های دیگر معرفی شده در بالا بروید.

کرم ضد آفتاب بیودرما

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که هر کدام از این 4 گزینه می توانند انتخابی ایده آل جهت استفاده به عنوان بهترین کرم های ضد آفتاب مناسب برای پوست های مختلط باشند، اما دو گزینه اول از نظر ما انتخابی بهتر، به صرفه تر، با کیفیت تر و ایده آل تر هستند و این را خودتان نیز بعد از یک بار استفاده از هر کدام از این محصولت متوجه خواهید شد. ضمننا دو انتخاب اول، یعنی کرم های ضد آفتاب گلدن مود رنگی و بدون رنگ، تضمینی می باشند و در صورت وجود مشکل و یا عم رضایت شما، می توانید با کارشناسان ما موضوع را به اشتراک گذاشته و پیگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *