دسته بندی نشده

ضد آفتاب بدون رنگ بهتر است یا رنگی

کرم ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بدون رنگ

مطمئنا هر فردی حداقل روزی یک بار زیر نور آفتاب می رود. شاید گذر سریع از زیر نور آفتاب برای پوست و صورت شما ضرری نداشته باشد. اما اگر بیشتر از چندین دقیقه در روز مجبر به ماندن زیر نور آفتاب هستید، باید فکری به حال مراقبت از پوست و صورتتان بکنید. با توجه به اینکه بهترین درمان پیشگیری است و همیشه پیشگیری بهتر از درمان بوده است و یکی از راه های سفید کردن صورت هم استفاده از کرم ضد آفتاب در زیر نور مستقیم خورشید است. در این مقاله می خواهیم برای شما توضیح دهیم که انواع بدون رنگ کرم های ضد آفتاب بهتر است یا رنگی

مقایسه کرم ضد آفتاب رنگی با بی رنگ

برخی از افراد بر این باورند که کرم های ضد آفتاب بدون رنگ نسبت به نمونه های رنگی بهتر هستند و یا این که به صورت کلی استفاده از کرم های ضد آفتاب مضر است. در واقع باید بگوییم که استفاده از این محصولات مراقبتی نه تنها مضر نیست بلکه بسیاری از متخصصین زیبایی به افرادی که حتی در خانه نشسته اند و یا در محل کارشان ساعاتی طولانی را به صفحه نمایش کامپیوترشان زل می زنند نیز پیشنهاد می دهند. ( البته به شرطی که کرم ضد آفتاب مورد نظر کیفت مطلوب را داشته باشد ) سوال اصلی این است که استفاده از کدام یک از این کرم ها بهتر و مناسب تر است.

شما کرم ضد آفتاب رنگی می خواهید یا بدون رنگ؟

این مقاله مربوط به فروشگاه اینترنتی سیتا بیوتی به عنوان نمایندگی فروش یکی از بهترین برند های خارجی در زمینه تولید محصولات و لوازم آرایشی با کیفیت است. گلدن مود برندی فرانسوی است. این مقاله جنبه تبلیغاتی ندارد و صرفا برای بالاتر بردن سطح آگاهی شما است. برند گلدن مود در مجموعه محصولات با کیفیت خود دو مدل کرم ضد آفتاب با کیفیت بسیار بالا که از ترکیبات کاملا معدنی ساخته شده اند و حتی 1 درصد از مواد سازندشان نیز شیمایی نیست قرار داده است که یکی از آنها بدون رنگ و یکی دیگر نیز رنگی است. در صورت انتخاب هر کدام از مدل های بی رنگ و یا رنگی شما می توانید به محصولات این برند اعتماد کرده و با خیال راحت از با کیفیت بودنشان نسبت به خرید کرم ضد آفتاب گلدن مود مورد نظرتان اقدام نمایید.

اصلا چرا باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟

قبل از اینکه به تعریف این دو بپردازیم و به شما بگوییم که استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بدون رنگ ابتدا اجازه دهید برایتان توضیح دهیم که دلیل اصلی استفاده از این محصولات چیست؟

در پاسخ باید بگوییم که بسیاری از متخصصان بر این باورند که حتی نور صفحه نمایش ها و لامپ های خانگی نیز می تواند برای صورت و پوست شما مضر باشد. حتی برخی از آنها استفاده از یک کرم ضد آفتاب بدون رنگ را برای افرادی که ساعاتی طولانی از روز را به دلیل شغلشان به صفحه نمایش زل می زنند پیشنهاد می دهند.

دلیل اصلی استفاده از کرم ضد آفتاب این است که اشعه های متعددی در نور آفتاب وجود دارند که برخورد آنها به پوست می تواند در دراز مدت باعث سرطان پوست، چین و چروک شدن و یا تیرگی و کدری شود. استفاده از این محصولات مراقبتی می تواند ریسک ابتدلا به این موارد را کاهش دهد.

در واقع دو نوع اشعه مضر در نور خورشید وجود دارند که می توانند این خسارات را به بار آورند. اشعه UVA که به پوست نفوذ کرده و ساختار های مهم پوستی همانند کلاژن و الاستین را تجزیه و تخریب کرده و اشعه UVB که باعث سوختن پوست شما می شوند. کرم های ضد آفتاب با کیفیت از پوستتان در مقابل این اشعه ها محافظت می کنند.

کرم ضد آفتاب رنگی چیست؟

همانطور که از نامش پیداست کرم ضد افتاب رنگی به نمونه هایی گفته می شود که در رنگ های مختلفی تولید می شوند و ترکیبات سازنده آنها شامل رنگ دانه هایی نیز می باشد که پوست شما را با رنگ خود تطبیق می دهد. در ساخت این مدل ها معمولا از دو ماده معدنی اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم استفاده می شود.

کرم ضد آفتاب بدون رنگ چیست ؟

عنوان کرم ضد آفتاب بدون رنگ به بسیاری از محصولات ارایشی و مراقبتی که هیچ گونه رنگی به پوست شما اضافه نکرده و صرفا SPF صورت شما و توانایی محافظت در برابر نور آفتاب را افزایش می دهند اطلاق داد. حتی بالم لب ها و کرم مرطوب کننده و آبرسان های SPF دار نیز نوعی ضد آفتاب رنگی هستند. اما به صورت کلی به نوعی گفته می شود که هیچ گونه رنگی ندارند ( البته رنگشان سفید است ) و رنگ صورت شما را نیز تغییر نمی دهند. در ساخت این نمونه های نیز از مواد معدنی نام برده شده یعنی اکسید روی استفاده می شود.

تفاوت بین کرم ضد آفتاب رنگی و بدون رنگ

در واقع از لحاظ کیفیت و توانایی محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر نور خورشید، تفاوتی بین این دو محصول وجود ندارد. در هر دو آنها از اکسید آهن، اکسید روی و اکسید تیتانیوم برای بازتاب نور نامرئی و اشعه های مختلف نور خورشید استفاده می شود. اما کرم های ضد آفتاب رنگی در بهبود مدل های بدون رنگی که گاها سفیدی هایی گچ مانند بر روی پوست به جای می گذاشتند ساخته شدند و حقیقتا به دلیل رنگ زیبایی هم که به پوست می دادند بسیار محبوب شدند.

امروزه استفاده از کرم های ضد آفتاب رنگی نسبت به نمونه های بدون رنگ به دلیل اینکه همراه با ارایش نیز قابل استفاده تر می باشند بسیار بیشتر است. این در حالی است که بسیاری از نمونه های بدون رنگ امروزی همانند کرم ضد آفتاب بدون رنگ گلدن مود هیچ گونه اثری از سفیدی بر روی صورت باقی نمی گذارند.

سخن آخر

اینکه برای شما کرم ضد افتاب بدون رنگ بهتر است یا رنگی کاملا شخصی و سلیقه ای است، معمولا آقایان نمونه های بدون رنگ انتخاب و خریداری می کنند و خانم ها نیز در صورتی که رنگ محصول مطابقت نزدیکی با پوستشان داشته باشد، نمونه های رنگی. نکته مهم این است که از لحاظ عملکرد و کارایی و توانایی بازتاب اشعه های مضر خورشید، در صورتی که هر دو محصول با ترکیباتی یکسان ساخته شده باشند و تفاوتشان تنها در رنگی بدون و بدون رنگ بودن باشد، هیچ تفاوتی با هم ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *