دسته بندی نشده

پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس

تفاوت اسپری فیکس و پودر فیکس

انواع لوازم آرایشی مختلف در بازار وجود دارد و بسیاری از آنها کاربردی مشابه اما به ورشی متفاوت دارند. یعنی برخی از لوازم آرایشی که در بازار وجود دارند، نتیجه ای یکسان دارند اما روش کارشان یکسان است و به صورتی کاملا متفاوت باعث ایجاد این نتیجه می شوند. دو مودر از این محصولات، پودر فیکس و اسپری فیکس می باشند که از هر دو آنها برای فیکس کردن و افزایش مدت زمان ماندگاری آرایش استفاده می شود اما طریقه کارشان کاملا متفاوت است و حتی به نحوی متفاوت نیز اجرا می شوند. اما به نظر شما پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس ؟ در این مقاله می خواهیم تفاوت میان این دو محصول آرایشی بسیار رایج یعنی اسپری فیکس و پودر فیکس را برای شما عزیزان بیان کنیم. تا شما هم به صورت دقیق به این نتیجه برسید که کدام یک از آنها بهتر است.

در واقع افزایش ماندگاری آرایش روی صورت به روش های بسیار مختلفی انجام می شود. اضافه کردن محصولی آرایشی ه ترتیب استفاده از آنها، مقداری که از یک محصول استفاده می کنید، حتی محصولی که استفاده می کنید، برند آن و تریکبات سازنده اش و سازگاری اش با پوست و صورتتان و … می تواند در ماندگاری میکاپتان تاثیر گذار باشد. حقیقتا اینکه آرایشتان ماندگاری بیشتری هم داشته باشد، در بسیاری از مواقع خیلی مهم است و این اهمیت اگر وقت و هزینه زیادی هم برای آن گذاشته باشید، بیشتر نیز می گردد.

از میان تمامی راه هایی که برای افزایش ماندگاری آرایش استفاده می شود، استفاده از فیکس کننده های آرایشی که امروزه به دو صورت اسپری و پودر در بازار موجود می باشند و عرضه می شوند، از همه روش های دیگر مهم تر است. اگر تا به حال از هیچ کدام از آنها استفاده نکرده اید و نمی دانید که فرقشان چیست. در این مقاله ما به صورت کاملا دقیق، تفاوت میان پودر فیکس و اسپری فیکس و اینکه کدام یک از آنها بهتر است را برای شما بیان خواهیم کرد.

پودر فیکس چیست ؟

قبل از اینکه به شما بگوییم که این محصول پودری بهتر است یا اسپری فیکس باید ابتدا تعریفی از هر کدام از آنها برای شما عزیزان بیان کنیم. در واقع پودر های فیکس کننده و تثبیت کننده آرایشی، همانطور که از نامشان پیداست، نوعی پودر هستند که باعث جذب رطوبت پوست شده و مانع از چرب ماندن پوست شده و بدین ترتیب با این کار از خراب شدن ارایش بر روی پوست های چرب جلوگیری کرده و ماندگاری میکاپ را تا بیش از 16 ساعت افزایش می دهند. البته پودر فیکس فقط برای پوست های چرب نیست و در واقع فیکس کننده لوازم آرایشی غیر خشک همانند کانسیلر، کرم پودر و … می باشد و علاوه بر این درخشش آنها را نیز کاهش داده و در نهایت آرایشی بسیار طبیعی، زیبا و بدون برق زدن و کاملا مات و زیبا به شما می دهد.

اسپری فیکس چیست ؟

ممکن است بعد از این تعریف ها بدون نیاز به خواندن ادامه مطلب خودتان متوجه شوید که پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس. اسپری های فیکس کننده نیز نوعی محصول آرایشی برای تثبیت بیشتر لوازم آرایشی و افزایش ماندگاری آنها بر روی صورت می باشند. اسپری ها برای فیکس کردن همه لوازم آرایشی بر روی صورت کاربرد دارند. همانند اسپری خوشبو کننده و یا حالت دهنده مو بر روی صورت اسپری می شوند، کاملا بدون رنگ هستند و بعد از اعمال همه لوازم آرایشی و بر روی همه آنها چه آنهایی که کرم هستدن و چه آنهایی که پودر و … می باشند استفاده می شود.

حال که می دانید تعریف این دو محصول چیست و برای چه چیزی کاربرد دارند، خودتان می توانید بفهمید که پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس، اما با این حال باز ممکن است نسبت به تصمیم خود مطمئن نباشید. برای همین در ادامه این مطلب کاربرد های آنها، تفاوت ها و شباهت هایشان را به صورت کامل ذکر خواهیم کرد.

شباهت ها و تفاوت های پودر فیکس و اسپری فیکس

  • هر دو این محصولات برای فیکس کردن و قابل نگه داشتن ارایش و جلوگیری از خراب شدن آن در طول یک مهمانی، عروسی و … استفاده می شوند.
  • پودر های فیکس رنگی هستند و رنگ های مختلفی دارند، در حالی که اسپری های فیکس کننده و تثبیت کننده آرایش بی رنگ هستند و استفاده از آنها برای پوست های با رنگ مختلف به یک صورت است.
  • در واقع این مورد یکی از مواردی است که پاسخی مستقیم به سوال اسپری فیکس بهتر است یا پودر فیکس می باشد و باید بگوییم به دلیل اینکه، استفاده از اسپری های فیکس کننده آرایش نسبت به پودر ها بسیار ساده و آسان تر است و به هیچ محصول اضافه ای نیاز ندارد. اسپری ها محبو تر و پر استفاده تر شده اند.
  • اسپری ها بر روی همه قسمت های صورت اعمال می شوند و در پایان آرایش و میکاپ و در مرحله ای که هیچ کاری بر روی صورت شما باقی نمانده، به صورت کلی و بر روی کل میکاپ شما اعمال می شوند. در حالی که پودر فیکس ها فقط بر روی لوازم آرایشی کرمی و قسمت هایی از صورت که رنگشان مشابه پودر فیکس ست و از لوازم آرایشی رنگ دیگری بر روی آنها استفاده نمی شود، همانند کل صورت، پیشانی، اطراف بینی ها، زیر چشم ها و … استفاده می شوند.
  • در واقع یکی دیگر از تفاوت های آنها این است که اسپری فیکس به ثابت کردن آرایش لب و آرایش چشم و ابرو نیز کمک می کند
  • هر دو این محصولات در نهایت، میکاپی مات و غیر براق و امروزی به شما می دهند.
  • استفاده از پودر فیکس برای پوست چرب بهتر است و استفاده از اسپری فیکس به شرطی که فاقد الکل باشد و دارای ترکیباتی مفید باشد، برای پوست خشک بهتر است.
  • طریقه استفاده از آنها نیز متفاوت است و به صورتی که پودر فیکس را بهتر است بعد از هر بار که از یک کرم آرایشی استفاده می کنید، اعمال کنید، اما اسپری فیکس را می توانید هم به صورت آغشته به براش های مختلف و البته بعد از میکاپ کامل استفاده نمایید.

پودر فیکس گلدن مود

گلدن مود یک برند فرانسوی است. لازم دانستیم، حال که تفاوت میان اسپری فیکس و پودر فیکس را می شناسید و تصمیم گرفته اید که کدام یک را خریداری کنید، نمونه ای با کیفیت از هر کدام از آنها را به شما عزیزان معرفی نماییم. این پودر، دارای 6 رنگ مختلف است که بسته به رنگ پوستتان می توانید نمونه ای از آن را انتخاب و خریداری کنید. کنترل چربی پوست، کاهش براقیت آرایش، افزایش ماندگاری میکاپ و مات و مخملی کردن آن از ویژگی هایی است که این محصول از آنها برخوردار است. البته خرید پودر فیکس گلدن مود به دلیل خواص و ویژگی های دیگری که دارد بسیار توصیه می شود و مزیت دیگری که دارد و آن را نسبت به سایر محصولات برتر ساخته است، این است که از ترکیبات غیر شیمیایی ساخته شده است.

خرید پودر فیکس گلدن مود

پودر فیکس کننده آرایش اورجینال گلدن مود

اسپری فیکس گلدن مود

اسپری فیکس کننده ارایشی که برند گلدن مود به بازار عرضه کرده است، نه تنها یک اسپری فیکس آرایشی است، بلکه یک محصول مراقبتی انرژی بخش به پوست و صورت شما نیز می باشد، به صورتی که انرژی سلول های پوستیتان را افزایش خواهد داد. چراکه از ویتامین سی ساخته شده است و عملکرد بسیار خوبی نیز دارد. این محصول کاملا طبیعی و ارگانیک است، بدون ترکیبات شیمیایی می باشد و همانند پودری که در پاراگراف قبل معرفی کردیم، سرشار از خاصیت و ویژگی خوب می باشد.

اسپری فیکس گلدن مود

سخن آخر

مطالعه شباهت ها و تفاوت های لیست بالا به شما کمک می کند متوجه شوید که پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس. اما اگر نظر شخصی ما را می پرسید، ما در جواب خواهیم گفت که در واقع نمی توان تصمیم گرفت که کدام یک از آنها بهتر است. این بسته به سلیقه شخصی شما و راحتی در استفاده از محصول توسط شما می باشد. برای انتخاب میان پودر فیکس و اسپری فیکس، بهتر است از هر دو آنها استفاده کرده و نسبت به تداوم در استفاده از یمی از آنها تصمیم نهایی را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *