دسته بندی نشده

بهترین برند های ( پالت ) سایه چشم

بهترین برند پالت سایه چشم

سایه و یا پالت سایه چشم، از جمله پر استفاده ترین لوازم آرایشی است که همه خانم ها از آن استفاده می کنند و در هر سبک آرایشی و در هر ترند و البته در ارایشی های قدیمی و حتی مدرن کاربرد داشته و دارد و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همین اهمیت بالا و ضرورت استفاده، سبب شده تا مدل های بسیار بسیار زیادی از آن در بازار موجود باشد. اما آیا همه آنها ارزش استفاده دارند؟ به دلیل ارتباط بسیار نزدیک پلک های شما با چشم هایتانف استفاده از این لوازم آرایشی روی پوست و قدرت جذب بالای ترکیبات سازنده لوازم آرایشی توسط پوست، مهم و ضروری است که از بهترین پالت های سایه چشم موجود در بازار استفاده کنید و سلامت خودتان و البته زیباییتان را با استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت به خطر نیاندازید. در این مقاله و در ادامه این مطلب ما به شما بهترین برند های سایه و پالت سایه چشم در بازار را معرفی خواهیم کرد

چرا باید بهترین برند سایه چشم را بشناسیم ؟

متاسفانه تاثیر استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت دیر مشخص می شود. تا به خودتان بیایید، دچار بیماری پوستی شده اید، خدایی نکرده سرطان پوست گرفته اید و به صد و هزازار درد و مشکل دیگر دچار شده اید. به دلیل اهمیت بسیار زیاد این وسیله آرایشی و استفاده بیش از حد از آن لازم است که از نمونه با کیفیتی از سایه چشم بر روی چشم های خود استفاده کنید، تا دچار این عواقب نگردید، ضمنا سایه چشم از لوازم آرایشی است که یک پالت از آن معمولا یک سال و حتی بیشتر نیز دوام دارد، پس چرا باید برای سالانه یک بار پرداخت مبلغ، خصاصت به خرج داده و محصول بی کیفیتی را صرفا به دلیل ارزان بودن بخرید؟

بهترین برند پالت سایه چشم

ویژگی های یک برند پالت سایه خوب و با کیفیت

مهمترین ویژگی هایی که یک پالت سایه خوب باید داشته باشند را در صفحه دسته بندی محصولات وبسایت نیز توضیح داده ایم اما اگر بخواهیم اشاره مختصری به آنها در اینجا نیز داشته باشیم. بهترین برند سایه چشم باید پالت هایی با ویژگی های زیر تولید کند :

  • سایه چشم بهتر است پالت باشد نه تک عدد : بله درست است، خرید سایه چشم های تک عددی معمولا بسیار هزینه بردار تر است و نگه داری و البته در مواقع ضروری پیدا کردنشان نیز ممکن است کمی سخت باشد، حتی اگر قصد حمل آنها با خودتان را نیز داشته باشید، اگر فقط دو رنگ هم با خودتان حمل کنید، باز کارتان سخت تر از حمل پالت سایه خواهد بود. بنابراین خرید پالت های سایه بسیار به صرفه تر از تک رنگ ها هستند.
  • یک سایه چشم خوب باید ماندگاری لازم را داشته باشد : به صورت کلی لوازم آرایشی بی کیفیت، ماندگاری خوبی ندارند و یا بعد از گذر چندین ساعت، روی صورت شما تغییر رنگ می دهند، به دلیل بسیار مورد توجه بودن چشم ها و البته میکاپ و آرایش آنها، سعی کنید بهترین برند پالت سایه چشمی که انتخاب می کنید، محصولاتی با ماندگاری بالا تولید کند، تا دچار این مشکل نشوید.
  • پالت ها باید انواع رنگ ها را داشته باشند، در واقع شما به این دلیل پالت می خرید، که از خرید تک عددی همه رنگ ها خود داری کنید و میز ارایشی خود را شلوغ نکنید، بنابراین پالت سایه چشم باید همه رنگ های داخل آن برای شما قابل استفاده باشد و البته رنگ های زیبایی را هم داشته باشید.
  • نرم و سبک بودن یک پودر و یا کرم آرایشی، فقط برای روی صورت نیست و بلکه باید همه انواع پودر ها و کرم های دیگر همانند سایه های چشم که در واقع قرص هایی فشرده شده از پودر های آرایشی می باشند نیز نرم و سبک باشند و سایه چشم مورد استفاده تان بر روی پوست چشم هایتان احساس سنگینی به وجود نخواهد آورد.
  • پالت سایه چشم باید از ترکیبات غیر شیمیایی ساخته شوند : چراکه چشم ها بسیار حساس هستند و حتی پوست روی پلک و اطراف چشم نیز از حساسیت بیشتری نسبت به پوست کل صورت برخوردار است، بنابراین سعی کنید از سایه چشم های بدون مواد و ترکیبات شیمیایی و غیر مضر برای سلامت و زیبایی پوستتان استفاده کنید.

و اما بهترین برند های تولید کننده پالت سایه چشم

برند هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم را بر اساس چندین ملاک انتخاب کرده ایم، اما مهمترین ملاک، ارزش خرید و البته محبوبیت در بین مصرف کنندگان می باشد. ضمننا این برند ها همه محصولات خوبی تولید می کنند و تفاوتشان در نهایت به ارزش خریدشان منجر می شود که در توضیحات آنها به ارزش خرید هر کدام نیز اشاره کرده ایم.

1 – پالت سایه چشم هدی بیوتی

محبو ترین محصولی که برند هدی بیوتی دارد و البته محبوب ترین پالت سایه چشم داخل بازار، یکی از محصولات برند هدی بیوتی است که دارای 18 رنگ مات، متفاوت، اکلیلی و بسیار کاربردی است و به دلیل رنگبندی بسیار زیبایی که دارد، کیفیت بالایی که از آن برخوردار است و برند محبوبی که آن را ساخته است، محبوب شده است. تنها مشکلی که پالت سایه برند هدی بیوتی دارد، این است که نمونه های فیک و تقلبی بسیار زیادی از آن در بازار موجود می باشند که بسیاری از آنها سراسر ضرر و عوارض می باشند

بهترین برند پالت سایه چشم

البته حتی اگر نمونه اصلی آن را نیز پیدا کنید، مشکلی که هست، این است که قیمت پالت سایه چشم هدی بیوتی کمی بالا است و ممکن است توان پرداخت هزینه بسیار بالای نمونه اورجینال آن را نداشته باشید. به هر بهترین برند پالت سایه چشم در حال حاضر برند هدی بیوتی است و این محبوبیت و این رتبه را مدیون کیفیت بالای محصولی است که تولید کرده است.

2 – پالت سایه چشم رولوشن

یکی از برند های بسیار نوپا در زمینه محصولات و لوازم آرایشی، اما خیلی موفق که در مدت زمان کوتاهی که نام برند آن تاسیس شده، توانسته به یکی از برترین برند هیا داخل کشور تبدیل شود، کیفیت تولیدات برند رولوشن بسیار بالا است، به صورتی که پالت های سایه آن، که انواع مختلفی دارند و در رنگ بندی ها و طیف های رنگی بسیار جذابی ارائه می شوند، این برند را در رتبه دوم بهترین برند پالت سایه چشم، قرار داده است، قیمت پالت سایه چشم رولوشن بسیار مناسب است و ارزش خرید آن بالاتر از هدی بیوتی است.

بهترین برند پالت سایه چشم

3 – پالت سایه چشم آناستازیا

و اما برندی که از محبوبیت بالایی برخوردار است، اما به عقیده ما ارزش خرید آن در این لیست، در انتها قرار دارد، چراکه قیمت بالایی دارد و رنگ های آن در پالت هایی با قیمت های مناسب تر هم یافت می شوند، با این حال، یکی از برند های تولید کننده انواع لوازم آرایشی در بازار است، این پالت سایه ای که تولید کرده، کاملا معدنی ساخته شده، فاقد ترکیبات شیمیایی است و برای استفاده شخصی بسیار مناسب است و هیچ آسیب و عوارض و حساسیتی نخواهد داشت.

4 – پالت سایه چشم انی لیدی

و اما یکی از برند هایی که صرفا به دلیل ارزان بودن معروف شده است و هیچ ارزش استفاده ای ندارد، انی لیدی است، برندی که در واقع حتی نام و نشانی نیز ندارد و صرفا یک نام است، محصولات آن در چین تولید می شونأ، قیمتشان خیلی خیلی مناسب است، طراحی و بسته بندی های جذابی دارند، اما در ترکیباتشان از مواد شیمیایی استفاده شده است، بدون عوارض نیستند و می توانند سلامت شما را خطر بیاندازند. پالت سایه چشم انی لیدی را در بسیاری از فروشگاه ها می توانید بیابید، چراکه به دلیل ارزان بودن، طرفداران بسیار زیادی دارند.

5 – پالت های سایه چشم گلدن مود

چهار برند از برترین برند هایی که در حال حاضر بیشتر بازار ایران را به خود اختصاص داده اند را به شما معرفی کردیم. این به خودتان بستگی دارد که کدام برند را انتخاب می کنید و تصمیمتان به خرید کدام یک از پالت های سایه چشم است. اما اگر ادامه مطلب را نیز با ما باشید، قصد داریم، چندین پالت سایه دیگر، که ارزش خرید بسیار بالاتری نسبت به هر چهار برند معرفی شده دارند به شما عزیزان معرفی کنیم.

گلدن مود یک برند فرانسوی است، محصولات آن با بهترین کیفیت ساخته می شوند و فاقد ترکیبات شیمیایی می باشند، گلدن مود انواع لوازم آرایشی مورد نیاز برای یک میکاپ کامل را دارد، اما به دلیل اینکه بیشترین بازار هدف آن کشور های خاورمیانه است و در این کشور ها نیز، آرایش چشم ها از اهمیت بالایی برخوردار است، بیشتر محصولاتش را، لوازم آرایشی چشم تشکیل می دهند و در این بین تنوع بالایی از سایه چشم های مختلف، با رنگ های گوناگون و تعداد رنگ های متفاوت تشکیل داده اند.

هدف بارین بیوتی در واقع عرضه انواع لوازم آرایشی اصل، با قیمت ارزان تر نسبت به برند هایی همانند : هدی بیوتی، مک، استی لادر و …. است، که حقیقتا در این راستا بسیار خوب نیز عمل کرده و محصولات تولیدی اش هم قیمت مناسب تری دارند و هم کیفیتشان نیز بسیار بسیار بالا است. در ادامه چندین مدل پالت سایه چشم محبوب و بسیار کاربردی این برند را معرفی خواهیم کرد.

5 – 1 – پالت سایه چشم گلدن مود 12 رنگ

پر فروش ترین محصول این برند فرانسوی که دارای 12 رنگ بسیار بسیار کاربردی می باشد و نسبت به قیمت پایینی که نسبت به محصولات معرفی شده در پاراگراف های قبلی دارد، از قیمت بسیار بسیار مناسبی برخوردار است و به همین دلیل ارزش خرید بالاتری نیز دارد. این محصول رنگ های اکلیلی، مات، نود و حتی درخشان محبوبی که سلیقه بیشتر خانم ها است را دارا می باشد و به دلیل اینکه در ساخت آن از هیچ گونه ترکیب شیمیایی استفاده نشده و حتی از ترکیبات مفیدی نیز استفاده شده است، بسیار عالی است. این محصول در دو سری رنگ بندی ساخته شده است و به دلیل کیفیت و محبوبیت بسیار زیادی که دارد توانسته گلدن مود را در لیست بهترین برند های پالت سایه چشم قرار دهد.

5 – 2 – پالت سایه چشم گلدن مود 13 رنگ

از لحاظ کیفیت، ترکیبات و مواد سازنده و البته بدون عوارض و مشکل ساز نبودن برای سلامت پوستی، این محصولات و سایر محلات دیگری که از این برند فرانسوی در ادامه معرفی خواهیم کرد، یکسان هستند و تفاوتشان فقط و فقط در رنگ بندی است که در آن ساخته شده اند. این محصول نیز در دو سری رنگ بندی بسیار بسیار کاربردی ساخته شده است.

5 – 3 – پالت سایه چشم گلدن مود 26 رنگ

اگر می خواهید هر رنگی داشته باشید و به ارایشی های گوناگون که از آنها روح و زندگی می بارد و رنگ های زیبایی در انجامشان دخیل شده است، علاقه دارید، این پالت 21 رنگ به دلیل تنوع بالای رنگی که دارد، برای شما بسیار بسیار مناسب خواهد بود. که این محصول نیز در چهار شماره رنگی به بازار عرضه شده است.

بهترین برند پالت سایه چشم

5 – 4 – پالت سایه چشم 21 رنگ گلدن مود

اما اگر می خواهید هم رنگ های زیادی داشته باشید و هم در بین این رنگ ها، رنگ های اکلیلی نیز وجود داشته باشد، این پالت سایه 21 رنگ به دلیل داشتن سایه هایی از رنگ های اکلیلی، برای شما مناسب تر خواهد بود. لازم به ذکر است که این محصول نیز قیمت مناسبی دارد و البته در 8 سری رنگ بندی مختلف نیز عرضه شده است.

بهترین برند پالت سایه چشم

5 -5 – پالت سایه 9 رنگ گلدن مود

و اما اگر می خواهید محصولی کوچک خریداری کنید و رنگ های آن هم خیلی زیاد نباشنأ، این محصول برای شما بهترین گزینه است، که کمترین قیمت در بین بقیه را دارد و البته در 4 سری رنگ بندی نیز عرضه شده است.

بهترین برند پالت سایه چشم

5 – 6 – پالت سایه گلایتری 4 رنگ

و اما محصولی که فقط دارای رنگ های گلایتری و اکلیل دار است و هیچ رنگ ساده ای در آن نیست، این محصول می باشد که ممکن است برای استفاده شخصی زیاد کاربرد نداشته باشد و بیشتر برای استفاده شخصی مناسب است، اما اگر به رنگ های اکلیلی علاقه داریدف قضیه فرق دارد و محصولی بهتر از هر کدام از 4 رنگ این محصول نخواهید یافت.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که خرید سایه چشم کار آسانی نیست، اما مطمئنا مطالعه این مقاله و شناخت بهترین برند های پالت سایه چشم، در مسیر انتخاب محصول مناسب به شما کمک خواهد کرد. به عنوان یک راهنمای دیگر نیز باید بگوییم که ارزش خرید هر کدام از پالت های سایه چشم گلدن مود به دلیل اینکه قیمت مناسبی دارند و کیفیتیشان نیز بسیار بسیار بالا است، نسبت به هر کدام از محصولاتی که در پاراگراف های قبل تر معرفی شدند بالا تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *