دسته بندی نشده

بهترین برند ها و مارک های لوازم آرایشی در سال 2023

بهترین برند لوازم آرایشی در جهان

استفاده از لوازم آرایشی بسیار رواج یافته و تقریبا همه خانم ها از این لوازم زیبایی استفاده می کنند. اما همه مارک ها و برند های خوب را نمی شناسند، از برند های نا معتبر صرفا به دلیل ارزان بودن محصولاتشان خریداری می کنند و به عبارتی از لوازم آرایشی با کیفیت استفاده نمی کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله همه بهترین برند ها و مارک های خوب و معروف تولید کننده لوازم آرایشی اورجینال و اصلی خارجی در بازار ایران که محصولاتی با کیفیت، بدون ترکیبات مضر همانند سرب و پارابن و … و بعضا دارای ترکیبات معدنی و گیاهی را به شما عزیزان معرفی نماییم.

چرا باید بهترین برند ها و مارک های لوازم آرایشی را بشناسید.

در سال های اخیر صنعت زیبایی و لوازم آرایشی در ایران پیشرفت چشمگیر داشته است، این پیشرفت از جنبه هایی هم خوب است و هم بد. جنبه بد آن این است که لوازم آرایشی بی کیفیت از برند هایی که حتی نامشان نیز مشخص نیست از کجا آمده و متاسفانه نمونه هایی غیر اورجینال از برند های محبوب و پر استفاده نیز در بازار رواج یافته اند.

خیلی از خانم ها صرفا به دلیل قیمت مناسب تر این لوازم آرایشی آنها را خریداری می کنند و غافل از اثرات مخربی که روی پوست و صورتشان خواهند گذاشت، این لوازم آرایشی را بی رویه مورد استفاده قرار می دهند. در واقع یکی از دلایلی که باید بهترین برند های تولید کننده لوازم آرایشی اصل و با کیفیت را بشناسید همین موضوع می باشد.

بنابراین برای سلامت پوست خودتان نیز باشد یا نباید اصلا آرایش کنید و یا در صورتی که به میکاپ علاقه دارید و بدون آرایش صورتتان از خانه بیرون نمی روید، حتما از بهترین برند های لوازم آرایشی خریدتان را انجام دهید.

ویژگی های لوازم آرایشی خوب و با کیفیت

مهمترین ویژگی که محصولات بهترین برند های لوازم آرایشی آن را دارند و اگر از محصولاتی از غیر این برند ها استفاده می کنید، آنها نیز باید داشته باشند، این است که فاقد ترکیبات مضر برای پوست و صورتتان باشند. شاید تشخیص این موضوع کمی برای شما مشکل باشد. به همین دلیل اگر از برند معتبری خریدتان را انجام ندهید، با وجود اینکه روی بسته بندی آن نام این ترکیبات مضر نوشته نشده، اما دارای آنها هستند و به پوستتان آسیبی جدی خواهند زد. معمولا برند های ارزان قیمت و لوازم آرایشی فیک، به دلیل ارزان تر تمام کردن قیمت نهایی محصول، از این ترکیبات ارزان اما مضر استفاده می کنند.

ماندگاری بالا از دیگر ویژگی هایی است که محصولات بهترین برند های لوازم آرایشی دارند. منظور از ماندگاری بالا هم تاریخ انقضای زیاد است و هم اینکه محصول در صورت باز شدن نیز مدت زمان زیادی سالم و تازه باقی بماند و قابل استفاده باشد.

کیفیت بالای محصول و نتیجه کار نهایی بسیار عالی از دیگر ویژگی هایی است که بهترین برند های لوازم آرایشی برای محصولاتشان به آن توجه می کنند. به عنوان مثال در یک کرم پودر پوشانندگی بالا مهم است و در یک رژ لب، رنگدانه های قوی. در ساخت محصولات بهترین مارک های لوازم آرایشی، به این موارد توجه ویژه ای شده است.

قیمت مناسب از دیگر ویژگی هایی است که لوازم آراشیی که استفاده می کنید باید داشته باشند. درست است که ارزان بودن یک لوازم آرایشی ممکن است به دلیل بی کیفیت بودن آن باشد. اما هستند برند هایی که هم کیفیت محصولاتشان بسیار بالا است و هم قیمت آنها نیز خیلی مناسب و به صرفه می باشد.

و اما بهترین برند ها و مارک های لوازم آرایشی در جهان

مطالعه ادامه این مطلب و شناخت برند ها و مارک هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد می تواند به خرید لوازم آرایشی بهتر توسط شما کمک کند. ممکن است برند محصولاتی که شما استفاده می کنید در این لیست قرار نداشته باشند اما این به نشانه این نیست که کیفیت محصولاتشان پایین است و یا مضر و دارای عوارض می باشند. صرفا دلیل این موضوع این است که به اندازه این برند ها با یکفیت و خوب نیستند.

1 – بهترین برند لوازم آرایشی گلدن مود

شاید اولین بار باشد و یا اسم برند گلدن مود زیاد به گوشتان نخورده باشد. برندی نوپا که محصولات آن در کشور های مختلف تولید می شوند و برای اولین بار در حدود 10 سال پیش در فرانسه شروع به کار کرده است و در حال حاضر نمایندگی معتبری نیز از آن در داخل کشور موجود است. لوازم آرایشی برند گلدن مود توسط شرکت زیبا رویان ونوس به داخل کشور وارد می شود و توسط فروشگاه اینترنتی سیتا بیوتی به فروش می رسد.

وجه برتری محصولات و لوازم آرایشی این برند این است که ویژگی هایی مثبت از تمامی برند های خوب دنیا را گلچین کرده و محصولاتش را بر اساس این ویژگی ها و با توجه به آنها تولید کرده است. در عین حال، آن ها را با قیمت کمتری نیز به فروش می رساند. تمامی لوازم آرایشی برند گلدن مود بدون ترکیبات شیمیایی می باشند، دارای موادی معدنی و گیاهی هستند و به دلیل اینکه از ترکیات مراقبتی در لوازم آرایشی خود نیز استفاده می کند، یکی از بهترین برند های لوازم آرایشی اورجینال گیاهی و بدون سرب و پارابن در جهان و ایران است.

لوازم آرایشی برند گلدن مود، تمامی لاین های میکاپ و آرایش صورت را شامل می شوند و شما می توانید تمامی نیازمندی هایتان برای داشتن یک میکاپ کامل و زیبا و حتی بیشتر از آن را نیز از این برند خریداری کنید. کرم پودررژگونهرژ لبکانتورکانسیلرخط چشم – سایه چشم و … و حتی برخی محصولات مراقبتی همانند سرم صورت، کرم ضد آفتاب و کرم مرطوب کننده از جمله مهمترین محصولات این برند می باشند.

2 – لورآل – بهترین برند لوازم آرایشی

یکی از برند های قدیمی در حوزه لوازم آرایشی و محصولات مراقبتی و البته بهداشتی لورال است که در کشور مبدا شروع به کار آن فرانسه است و در واقع بزرگترین برند در زمینه لوازم آرایشی و محصولات مرتبط نیز می باشد و حتی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های دنیا نیز شناخته می شود. به صورتی که به گفته رسانه ها، تسلط بر بازار آن به قدری بالا است که در کشور های اروپایی و آمریکا و کانادا از هر 4 محصول موجود در یک منزل یکی از آنها از تولیدات زیر مجموعه این برند می باشد.

نکته جالب توجه در رابطه با برند لورال این است که بیشترین میزان ثبت اختراع در زیمینه محصولات آرایشی و حتی محصولات دارویی و بهداشتی متعلق به این برند می باشد و به عنوان یکی از اختراعات بسیار موفق این برند باید به کرم ضد آفتاب اشاره کرد.

بسیاری از محصولات لورال در ایران نیز یافت می بشوند اما مشکلی که وجود دارد این است که نمایندگی معتبری از آنها در داخل کشور ثبت نشده و به همین دلیل یا قیمت های بسیار بالایی دارند و یا کاملا غیر اورجینال و فیک هستند

3 – برند مک

بسیار از گرانترین لوازم آرایشی های موجود در بازار متعلق به همین برند می باشند. برندی که قدمت آن کمتر از 50 سال است و برای اولین بار در سال 1984 در کانادا استارت خورد. در حال حاضر یکی از بهترین برند ها و مارک های تولید کننده لوازم آرایشی، مک می باشد و با توجه به گردش مالی بسیار بالایی که در سال 2022 داشته است. به عنوان یکی از سه برند برتر حوزه آرایشی شناخته می شود.

دلیل محبوبیت چشم گیر و سرعت رشد بسیار بالای این برند در این مدت زمان کوتاه و تبدیل شدن به یکی از غول های حوزه آرایشی، نوآوری های خلاقانه ای بود که از آن دیده می شود. علاوه بر این تنوع محصولی بسیار بالا و تنوع رنگی بسیار زیاد برای محصولات دارای رنگ بندی از دیگر ویژگی هایی است که باعث شده مک به چنین جایگاهی برسد.

همانند لورال محصولات و لوازم آرایشی برند مک نیز در ایران وجود دارند اما قیمتشان خیلی بالا است، رقبای هم تراز از لحاظ کیفیت بسیار ارزان قیمت تری دارند و متاسفانه لوازم آرایشی فیک آنها نیز به وفور وجود دارد.

4 – استی لادر – بهترین برند لوازم آرایشی

و اما یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده لوازم آرایشی در جهان در که در حال حاضر خیلی از برند های نوپا معروف نیز زیر مجموعه آن می باشند، استی لادر است. از جمله برند های محبوب زیر مجموعه استی لادر باید به مک و کلینیک به عنوان دو غول حوزه آرایشی و مراقبتی اشاره نمود.

تولید محصولات کمپانی استی لادر و شروع به کار آن برای اولین بار در شهر نیویورک استارت خورد و در ابتدا این برند با تولید محصولاتی مراقبتی همانند روغن های پاک کننده، لوسیون ها و کرم ها شروع به کار کردند و فروش بسیار زیادی که داشتند، منجر به معروفیت و محبوبیت امروزیشان شد.

5 – برند لوازم آرایشی خوب ژاپنی شیسیدو

حتی برندی قدیمی تر از استی لادر که شاید در ایران محبوبیت چندانی نداشته باشد و شناخته شده نباشد نیز داریدم . شیسیدو یک برند ژاپنی است که قبل از سال 1900 و در سال های 1872 شروع به کار کرده و در سال 1915 تحولاتی بر آن انجام شده که از یک کمپانی تولید کننده محصولات دارویی به تولید کننده لوازم آرایشی تغییر یافته است.

نکته مهم در رابطه با این برند این است که علاوه بر اینکه مشغول به فروش لوازم آرایشی است، سالن های بسیار زیادی نیز در سراسر ژاپن دارد و با استفاده از محصولات تولیدی اش مشتریان خود را میکاپ و آرایش می کند. شیسیدو بهترین برند لوازم آرایشی در ژاپن و یکی از بهترین ها در جهان است و به محبوبیت چندان زیادی در ایران دست نیافته است.

6 – برند لوازم آرایشی اون avon

و اما یکی از پرفروش ترن برند های لوازم آرایشی با گردش مالی و فروش بیش از 9 میلیارد دلار آمریکا در سال 2020 برند AVON می باشد که در حال حاضر به عنوان یکی از سه بهترین برند ها و مارک های تولید کننده لوازم آرایشی نیز شناخته می شود. این برند در لندن می باشد، از بریتانیا شروع به کار کرده و بیشتر در زمینه تولید ادکلن فعالیت دارد.

7 – مارک لوازم آرایشی دیور

و اما یکی دیگر از بهترین برند های تولید کننده لوازم آرایشی با کیفیت که در بیشتر حوزه های مربوط به آرایش و زیبایی فعالیت دارد و عمده شهرت خود را مدیون ادکلن های با کیفیتش است، دیور می باشد. کمپانی دیور در فرانسه است و حتی در زمینه مد و لباس نیز سردمدار است و جزو بهترین ها می باشد. در واقع برند دیور یک خانه مد و فشن است و هر وسیله ای که مورد نیاز یک فرد برای زیبا تر شدن باشد را دارد.

کیفیت و طراحی و زیبایی محصولات این برند بسیار بسیار زیاد است اما متاسفانه قیمت لوازم آرایشی دیور خیلیر بالا است و با هزینه ای که برای خرید یک رژ لب از این برند پرداخت می کنید، می توانید 10 رژ لب و حتی بیشتر نیز از برند های دیگر خریداری کنید. نموهنه های فیک و تقلبی آنها نیز بسیار زیاد است، اما تشخیصشان خیلی ساده تر از نمونه های فیک لوازم آرایشی برند های دیگر است.

8 – برند لوازم آرایشی میبلین

یکی دیگر از کمپانی های بسیار قدیمی حوزه تولید انواع لوازم آرایشی که برای اولین بار در سال 1916 فعالیت خود را در نیو یورک و به عنوان یک کسب و کار خانگی شروع کرده است. در حال حاضر این برند به وجود اینکه قدمت بیشتری نیز دارد، اما زیر مجموعه برند لورال است و همچنین جز بهترین ها می باشد و لوازم آرایشی با کیفیت و بسیار درجه یکی تولید می کند. محبوبیت لوازم آرایشی برند میبلین در ایران کم است، اما نکته مثبت این است که قیمت خریدشان مناسب و به صرفه است.

9 – لوازم آرایشی کالیستا

کالیستا بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی است که محصولاتی بسیار زیبا تولید می کند. استفاده از رنگ هایی جذاب در ساخت بسته بندی و قوطی محصولات بر محبوبیت آنها افزوده است. در حال حاضر با وجود محدودیت ها و سختی هایی که تولید کننده های لوازم آرایشی در داخل کشور با آن روبرو هستند، اما لوازم آرایشی کالیستا سرعت رشد خوبی داشته اند و بسیار معروف نیز می باشند. قیمت محصولات این برند، نسبتا مناسب است.

10 – لوازم آرایشی مای

مای نیز یک برند ایرانی است و جزو بهترین برند های لوازم آرایشی ایرانی نیز به حساب می اید که بیشتر در زمینه تولید محصولات مراقبتی فعالیت دارد و عمده محبوبیت خود را نیز مدیون کرم های ضد آفتابش می باشد. تمامی لوازم آرایشی ساخته شده توسط برند مای، استاندارد های لازم را دارند و در آزمایشگاه هایی پیشرفته و با بهترین ترکیبات ساخته می شوند تا همواره بهترین کیفیت را داشته باشند، بدون عوارض باشند و برای مشتریان آسیبی به وجود نیاورند. قیمت محصولات مای بسیار مناسب است و از لحاظ کیفیت با بسیاری از برند های جهانی قابل مقایسه می باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *