دسته بندی نشده

استفاده از ویتامین سی برای از بین بردن لک صورت

استفاده از سرم و کرم ویتامین سی برای از بین بردن لک صورت

لک ناشی از موادر مختلفی می باشد، آکنه های سرزده ای که در عمق پوست شما به وجود می آیند بعد از درمان و بهبودی ممکن است به لکه های صورتی و تیره ای تبدیل شوند که ظاهر پوست و صورت شما را از بین برده و اعتماد به نفستان را پایین آورند. ئنیای آرایشی و مراقبتی پر است از محصولاتی که به شما وعده زیبایی و درخشانی صورتتان و از بین بردن لکه ها و جای جوش ها را می دهند. اما آیا همه آنها ارزش استفاده را دارند؟ هر محصولی برای از بین بردن لکه های روی صورت شما مناسب نیس. در بین تمامی محصولات مراقبتی، سرم ها و کرم های ساخته شده از ویتامین سی بهترین اثر گذاری را برای از بین بردن لکه های باقی مانده از آکنه و جای جوش دارند.

استفاده از سرم و کرم ویتامین سی فواید و خواص بسیار زیاد دیگری نیز دارد، که در صفحه مربوط به محصولات آنها تمامی این خواص که به عنوان مثال می توان به از بین بردن چین و چروک، روشن کردن صورت، آبرسانی و … اشاره کرد، توضیح داده شده اند.

علاوه بر محصولات حاوی ویتامین سی همانند : کرم ها و سرم ها، این ویتامین مقوی و مورد نیاز پوست و صورت را در مواد غذایی مختلفی نیز می توان یافت، به عبارتی مصرف این مواد غذایی نیز می تواند در رساندن ویتامین سی به پوست شما و از بین بردن لکه ها و جای جوش ها موثر باشد، اما نه به اندازه استفاده موضعی از این ویتامین.

استفاده از ویتامین سی برای لک های صورت

داشتن یک روتین پوستی شامل محصولات ویتامین سی همانند سرم صورت ویتامین سی، سرم دور چشم ویتامین سی و کرم مرطوب کننده ویتامین سی، ساده ترین و بهترین روش برای رساندن ویتامین سی لازم و کافی به پوست برای از بین بردن لک های صورت و جای جوش ها می باشد. این دلیل واضحی بر این موضوع است که حتی بسیاری از محصولات مراقبتی پوست که ترکیب اصلیشان ویتامین سی نیست و البته بسیاری از لوازم آرایشی با کیفیت، حاوی مقادیری از ویتامین سی می باشند.

اما ویتامین سی چگونه برای از بین بردن لک صورت مناسب است؟

آکنه یک مشکل پوستی است، که ناشی از چرک و سلول های مرده ای می باشد که به درستی از روی پوست لایه برداری نشده و در منافذ پوست نفوذ کرده و در عمق پوست صورت شما به وجود می آیند و در نهایت حتی بعد از بهبود نیز اثراتی روی پوست شما به جای می گذارند، که به این اثرات لک گفته می شود. در واقع آکنه نیز نوعی لک پوستی است،

ویتامین سی حاوی خواص ضد التهابی است، شاید به از بین بردن خود آکنه و یا جوش صورت کمکی نکند، اما به از بین بردن التهاب، اثر باقی مانده و لکه ناشی از آنها کمک کرده و به لطف خاصیت ضد التهابی و همچنین ضد ملانینی که دارد لکه ها را کاهش داده و درمان می کند.

علاوه بر این ویتامین سی مستقیما بر روی کاهش عملکرد آنزیم تیروزین که باعث تولید ملانین می شود اثر کرده و بدین ترتیب اثرات ناشی از تابش نور مستقیم خورشید و یا تبدیل آکنه و جای جوش به لکه های سیاه بزرگی به نام هایپرپیگمنتاسیون را کاهش داده و از بین می برد.

به عبارتی شما به وسیله سرم صورت و کرم مرطوب کننده ویتامین سی می توانید برای از بین بردن لک های صورتتان قدم بردارید و علاوه بر این همین توانایی مقابله با آنزیم تیروزین و جلوگیری از تولید ملانین در پوست، سبب شده که خواص روشن کنندگی ویتامین سی بسیار بالا نیز باشد و علاوه بر از بین بردن لکه های تیره روی صورت و یکدست کردن رنگ پوستت، باعث درخشان و روشن تر به نظر رسیدن چهره تان نیز می شود.

استفاده از ویتامین سی برای لک های صورت

عوارض استفاده از ویتامین سی برای صورت

تا به امروز عارضه خاصی ناشی از استفاده از ویتامین سی برای پوست و صورت مشاهده نشده و حتی حساسیت خاصی نیز نسبت به آن ثبت نشده است، اما به هر حال انجام تستس حساسیت نسبت به محصولات ساخته شده از این ویتامین مفید برای پوست های بسیار خشک و حساس خالی از لطف نیست. لازم به ذکر است که محصولات حاوی این ماده همانند سرم و کرم ویتامین سی علاوه بر این که هیچ عوارض و حساسیتی نخواهند داشت و علاوه بر اینکه برای از بین بردن لک صورت مفید و مناسب هستند خواص بی نظیر دیگری نیز دارند و همانسور که گفته شد می توانند بهترین روتین برای پوست شما را به وجود آورند.

بهترین سرم ویتامین سی خارجی برای لک صورت

به عنوان یکی از بهترین سرم های صورت مناسب مشکلات عدیدی از پوست شما باید این محصول ساخته شده از ویتامین سی توسط برند فرانسوی گلدن مود را معرفی کنیم، که علاوه بر توانایی از بین بردن لک های صورت، برای جوان سازی و از بین بردن چین و چروک و البته روشن کردن کلی صورت شما و آبرسانی به سلول های آن نیز بسیار بسیار مفید است.

بهترین کرم ویتامین سی خارجی برای لک صورت

هنگامی که از سرم صورت استفاده می کنید ترتیب روتین پوستی این را به ما می گوید که برای جذب بهتر و البته برای محافظت از رطوبت پوست باید از کرم مرطوب کننده نیز استفاده کنید، چه کرم مرطوب کننده ای بهتر از این محصول ساخته شده از ویتامین سی برند گلدن مود که همانند سرم صورت آن، یک جوان ساز است، یک سفید کننده می باشد، آبرسانی خوبی انجام می دهد و در بازسازی لایه درم و سد پوستی شما بسیار خوب عمل خواهد کرد.

کرم مرطوب کننده، آبرسان و سفید کننده ویتامین سی گلدن مود

سخن آخر

اگر واقعا به دنبال محصولاتی ساخته شده از ویتامین سی برای از بین بردن لک های صورت خود می گردید، این سرم صورت و کرم گلدن مود می توانند انتخاب های بسیار خوبی باشند، این محصولات خواص عدیدی دارند که در صفحه مربوط به آنها به خوبی بررسی شده اند. در نهایت باید بگوییم که اگر تصمیم به اضافه کردن ویتامین سی به روتین پوستی خود گرفته اید، کارتان درست است و مطمئن باشید نه تنها برای از بین بردن لک های صورت بلکه برای درمان بسیاری از مشکلات پوستیتان نیز نتیجه خوبی از آن خواهید گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *