دسته بندی نشده

طرز استفاده از کرم کلاژن ساز

راهنمای طرز و نحوه استفاده از کرم کلاژن ساز

تا به حال اسم کلاژن به گوشتان خورده است ؟ ما دانید که یکی از پروتئین های مورد نیاز برای جوانی پوست است ؟ می دانید که پوست خود کلاژن تولید می کند، اما شما می توانید به صورت موضعی نیز به افزایش سطح آن کمک کنید ؟ کرم های کلاژن ساز، یکی از اصلی ترین روش های افزایش سطح کلاژن در پوست می باشند که در این مقاله ما می خواهیم روش ها و طرز و نحوه استفاده از این کرم های کلاژن ساز را برای شما عزیزان بیان کنید

یکی از اساسی ترین و مورد نیاز ترین پروتئین ها نه فقط برای پوست بلکه برای تمام بدن، کلاژن می باشد، بدن به صورت طبیعی کلاژن تولید می کند. اما مشکلی که وجود دارد، این است که افزایش سن موجب کاهش سطح تولید کلاژن در پوست می شود. اما کلاژن چیست ؟ چه اهمیتی دارد و کاهش سطح آن چه مشکلی را به وجود می آورد ؟ این سوالات را در مقاله های دیگری در بخش وبلاگ فروشگاه پاسخ داده ایم، اما چیزی که باید بدانید این است که با افزایش سن و پا به پیری گذاشتن و کاهش تولید سطح کلاژن در پوست، استفاده از یک کرم کلاژن ساز خوب و با کیفیت، برای شما ارزشمند تر نیز می شود. به همین دلیل است که راهنمای نحوه استفاده زیر برای هر فردی حکم یک آموزش ارزشمند را دارد.

و اما طرز و نحوه صحیحی استفاده از کرم کلاژن ساز

  • مرحله اول : قبل از هر چیزی و قبل از اینکه شروع به استفاده از این کرم کنید، بهترین کار این است که صورتتان را تمیز شسشتو داده، آلودگی های سطح آن را از بین ببرید و کامل بدون آرایش و مواد آرایشی کنید.
  • مرحله دوم : بعد از شستشوی صورتتان، اگر محصول راقبتی پوستی دیگری دارید و یا از روتین خاصی استفاده می کنید، باید همه روتین خود را اجرا کنید و همه محصولاتی که دارید را به جز کرم مرطوب کننده، استفاده نمایید.
  • مرحله سوم : بعد از اتمام مراحل قبلی نحوه استفاده از کرم کلاژن ساز و یا در صورتی که هیچ کدام از این محصولات را ندارید و صرفا می خواهید از کرم کلاژن استفاده نمایید، بعد از اتمام شسشتو و تمیز کردن پوستتان، وقت استفاده از کرم کلاژن ساز رسیده است. برای این منظور، مقداری از کرم کلاژن ساز را برداشته و به صورت یکنواخت و منظم و البته ملایم، روی پوست صورت خود پخش نمایید.
  • مرحله چهارم : بعد از استفاده از کرم کلاژن ساز، به هیچ عنوان پوستتان را نشویید و تا حدود 20 دقیقه هم هیچ کار دیگری انجام ندهید و اجازه دهید که کرم به خوبی جذب بافت های سلولی شما گردد.

نکات مهم …!

  • نکته اول : بهترین زمان برای استفاده از کرم کلاژن ساز شبانه و قبل از خوابیدن است، پس اگر شما هم شب ها و قبل از خوابیدن از این محصول استفاده می کنید حتما این نکته را رعایت کنید که بعد از اینکه 20 دقیقه از زمان استفاده از محصول گذشت، بعد به خوابیدن بروید. و حتما در طول شبانه روز، حداقل یک بار از این محصول استفاده نمایید تا بعد از 3 هفته، تاثیر شگفت آور آن بر روی پوست و صورت خود را مشاهده نمایید.
  • نکته دوم : نکته دومی که در راهنمای طرز و نحوه استفاده از کرم کلاژن ساز باید در نظر داشته باشید، این است که استفاده از این کرم برای مواضع خارجی است و به دلیل اینکه خیلی زیاد هم از آن استفاده می شود، نکته ای که باید رعایت گردد این است که به هیچ عنوان خورده نشود و یا داخل چشم هایتان وارد نشود. همچنین اگر پوستتان زخم بازی دارد، از اعمال کرم بر ریو آن خودداری کنید.

بهترین کرم کلاژن ساز برای استفاده

اما نکته مهم دیگری که در طرز و نحوه استفاده از هر کرم کلاژن ساز موجود در بازاری وجود دارد، این است که محصولی که استفاده می کنید، کیفیت لازم را داشته باشد و واقعا اثر گذار باشد، به عبارتی، ارزش استفاده داشته باشد. به همین دلیل اگر از کیفیت هیچ کدام از مصحولاتی که در فروشگاه های مختلف وجود دارند مطمئن نیستید، ما کار را برای شما آسان تر کرده و محصولی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، بهترین کرم کلاژن ساز قوی خارجی موجود در بازار از برند برزیلی آلکویمیا است که کیفیت آن بسیار بالا می باشد، ارزش استفاده زیادی دارد و کاملا ارگانیک و بدون ترکیبات شیمیایی و یا عوارض دار ساخته شده است.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که یادگیی طرز و نحوه استفاده از هر محصول مراقبتی، بهداشتی و آرایشی مهم است و کرم کلاژن ساز نیز به دلیل اینکه باید اثری ملموس و قابل مشاهده داشته باشد، باید به طرز صحیحی نیز استفاده گردد، بنابراین حتما این راهنمای نحوه استفاده را در گوشی خود داشته باشید و هنگامی که نسبت به خرید کرم مرطوب کننده کلاژن ساز اقدام کردید، از این راهنما استفاده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *