دسته بندی نشده

10 بهترین کرم پودر آرایشی اورجینال با مارک خوب

بهترین کرم پودر

می خواهید بهترین میکاپ را داشته باشید؟ به دنبال خرید کرم پودر آرایشی با مارک خوب می گردید؟ در این مقاله می خواهیم 10 مدل از بهترین کرم پودر های آرایشی از بهترین مارک های جهان را به شما عزیزان معرفی کرده و در آخر مقایسه ای بین آنها انجام داده و بهترین انتخاب را برایتان مشخص نماییم. با ما باشید.

قبل از هرچیزی باید بگوییم که میکاپ مراحل بسیار زیادی دارد و یک از آنها آرایش صورت است که آرایش صورت هم به خودی خود مراحل زیادی دارد، اما بیس و پایه آرایش همانطور که در ترتیب صحیح استفاده از لوازم آرایشی نیز بیان شده است، کرم پودر می باشد. کرم پودر از جمله مهمترین قسمت های یک میکاپ بی عیب و نقص است و هرچه کیفیت آن بیشتر باشد، سازگاری اش با چهره تان بیشتر باشد و رنگ زیبا تری داشته باشد باعث می شود چهره شما بیشتر و زیبا تر به چشم بیاید.

کرم پودر چیست ؟

در واقع کرم پودر بهترین انتخاب از فاوندیشن ها یا بیس های آرایش هستند که جدای از کرم پودر ها به صورت پودری ( پنکیک ) و مایع نیز موجود هستند و برای قبل از شروع آرایش و بر روی صورت و گردن به منظور پوشاندن عیوب، یک دست کردن چهره و یکنواخت کردن رنگ آن با محو کردن جوش و جای جوش، لکه های صورت و حتی زخم و تتو استفاده می شوند. کرم پودر ها به دلیل اینکه برای بیشتر انواع پوست ها مناسب تر هستند و استفاده از آنها نیز راحت تر هست، به عنوان بهترین بیس و پایه آرایش شناخته می شوند.

چرا شناخت بهترین کرم پودر مهم است؟

لکه های صورت می توانند عذاب آور باشند، اگر روی چهره تان جوش هایی وجود داشته باشد، ممکن است اذیت شوید و یا اعتماد به نفستان را از دست دهید، به همین دلیل است که باید از کرم پودر استفاده کنید. اما هر کرم پودری قادر به رفع مشکلات پوستی شما نیست و یا برای پوست شما مناسب نیست. با توجه به اینکه پوشاندن عیوب مختلف صورت که در پارگاراف های قبلی آن ها را نام برده ایم، کار کرم پودر است، بنابراین استفاده از محصولی بی کیفیت و یا مضر برای پوست می تواند عواقب بدی برای شما داشته باشد.

به عنوان مثال بهترین کرم پودر هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، ماندگاریشان تضمینی است، پوشششان حتمی است و رنگ هایشان بسیار عالی و مناسب برای انواع پوست است. علاوه بر این از ترکیبات غیر مضر نیز ساخته شده اند و همین امر باعث می شود که صلاحیت لازم را داشته باشند و برای پوست شما مضر نباشند.

اما ممکن است شما با اسم بهترین کرم پودر با قیمت مناسب و یا هر ویژگی دیگر، یک محصول خریداری کنید، اما نه پوششش آنگونه باشد که لازم است، نه ماندگاری خوبی داشته باشد و حتی روی پوست شما ماسیده و یا لغزنده شده و صورتتان را به هم بریزد و یا حتی این موارد را هم نداشته باشد و تمامی ویژگی های خوب را داشته باشد، اما ترکیباتش به منظور ارزان تر تمام کردن ساخت محصول، شیمیایی و مضر باشند و در دراز مدت به پوست شما آسیب برساند. به همین دلیل است که شناخت بهترین کرم پودر های مارک های خوب بازار بسیار ضروری است و در صورت توان باید از یکی از آنها استفاده کنید.

عوارض عدم استفاده از بهترین کرم پودر

استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت مضرات بسیار زیادی را به دنبال دارد، کمترین و ساده ترین نمونه آن این است که به عنوان مثال اگر پوست خشکی داشته باشید و فرضا یک کرم پودر برای پوست چرب انتخاب کنید و یا برعکس، آرایشتان به هم خواهد خورد و یا جوش خواهید زد. اما به صورت کلی عدم انتخاب بهترین کرم پودر و عدم توجه به کیفیت آن و صرفا خرید بر اساس ارزان بودن محصول می تواند مضراتی از جمله موارد زیر را برای شما به دنبال داشته باشد :

  • باعث مسدود شدن منافذ می شوند
  • ترکیبات نا مناسب موجود در کرم پودر های بی کیفیت باعث افزایش سن و بیشتر شدن چین و چروک می شوند
  • رشد جوش ها بر روی صورت را بیشتر می کنند
  • باعث واکنش های الرژیک می شوند
  • حتی سبب عفونت های چشمی می شوند
  • تغییر رنگ پوست را نتیجه می دهند
  • و شاید به نظرتان شوخی باشد اما ترکیبات شیمیایی نه تنها فقط در کرم پودر ها بلکه در همه لوازم آرایشی ممکن است باعث سرطان پوست نیز گردد.

و اما بهترین کرم پودر های آرایشی مارک خوب در بازار

بنابراین و با توجه به مواردی که در پاراگراف های قبلی به آنها اشاره کرده و برای شما عزیزان بیان نمودیم، برای جلوگیری از بروز مشکلات بالا و جلوگیری از عوارض ناشی از استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت، شناخت بهترین کرم پودر ها و استفاده از آنها، بهترین و البته تنها انتخابی است که دارید. پس ادامه این مقاله را با ما باشید تا بهترین و مناسب ترین محصول را به شما عزیزان معرفی کنیم.

10 – کرم پودر آرایشی مک

مک از جمله بهترین و محبوب ترین برند های آرایشی در کل جهان است. اما آیا از محصولات اورجینال این برند استفاده می کنید؟ مطمئنید که محصولی و یا کرم پودری که خریده اید اورجینال از این برند است؟ بهترین رنگ بندی های دنیا را کرم پودر های برند مک دارند، پوشانندگی این محصولات بسیار بالا است و ماندگاری خیلی خوبی نیز دارند.

در واقع فرمولاسیون پیشرفته محصولات اورجینال این برند سبب شده است که تقریبا بی رقیب ترین برند در زمینه تولید بهترین کرم پودر ها با بهترین رنگ بندی باشد. اما متاسفانه قیمت تمامی محصولات برند مک و نه تنها فقط کرم پودر های آن بسیار بالا است و ممکن است برای هر فردی قابل خرید نباشند. شما مجبورید برای خرید نمونه اورجینال محصولی که در ادامه تصویر آن را میبینید، مبلغی نزدیک به 40 دلار بپردازید. به هر حال اگر توان پرداخت مبلغ بالای آن را دارید و به دنبال بهترین کرم پودر با مارک خوب می گردید، پس محصول زیر از برند مکرا در نظر داشته باشید.

بهترین کرم پودر مک

9 – کرم پودر لورال

لورال نیز از جمله بهترین برند های تولید لوازم آرایشی مختلف استف کرم پودر های این برند قیمت مناسب تری نسبت به مدل های برند مک دارند اما نه رنگبندیشان به اندازه آن کامل است و نه پوششی به آن اندازه مناسب می دهند. در واقع کرم پودر های لورال برای افرادی مناسب است که کمک و مک زیادی ندارند و اصلاحات زیادی نمی خواهند. به هر حال بهترین ترکیبات را کرم پودر های لوارال دارند و به هیچ عنوان برای پوست شما مضر نبوده و آسیبی به سلامت صورت شما نخواهند زد. متاسفانه همانند مک، نمونه اورجینال کرم پودر های برند لورال نیز بسیار به سختی یافت می شود و حتی نموه های فیک از لحاظ رنگبندی نیز تفاوتی با نمونه های اورجینال ندارند.

بهترین کرم پودر لورال

8 – کرم پودر استی لادر

از جمله برند های محبوب و معروفی که حقیقتا محصولاتی بی نظیر تولید می کند. مهمترین وجه برترین اسی لادر که سبب شده بهترین کرم پودر های بازار نیز از این برند باشند، رنگ بندی منحصر به فرد آنها است. شاید تنوع رنگی به اندازه کرم پودر مک نداشته باشند، اما رنگ هایی منحصر به فرد و خاص دارند که از هر برندی نمی توان مشابه آنها را یافت. قیمت کرم پودر های استی لادر بسیار بالا است و علی رغم اینکه بهترین کرم پودر های نیز می باشند، اما نمونه های اورجینالشان طرفداران زیادی ندارند، چراکه برای هر فردی قابل خرید نمی باشند.

اما مواظب باشید، قیمت نمونه اورجینال کرم پودر استی لادر بیشتر از 30 دلار است و در واقع حدود 37 یا 38 دلار بسته به فروشگاهی که از آن می خرید می باشد و بسیاری از افراد سودجو با کپی ویژگی های ظاهری آن، نمونه هایی فیک با قیمت کمتر از این قیمت و حتی با قیمت مشابه به بازار عرضه کرده اند. بنابراین هنگام خرید حتما مواظب اصل و تقلبی بودن آن باشید.

بهترین کرم پودر استی لادر

7 – کرم پودر نارس

نارس برندی آمریکایی است، محصولات این برند بسیار لاکچری می باشند و بهترین کرم پودر هایی که تولید می کند، معمولا تناژ رنگی روشن تری نسبت به باقی برند های دارند. بنابراین اگر پوست روشنی دارید و یا می خواهید یک کرم پودر روشن تر از چهره خود استفاده کنید، می توانید نارس را امتحان کنید، پوشش و کاور بسیار بالا، ماندگاری نسبتا خوب و عدم استفاده از ترکیبات شیمیایی، از مواردی است ه همواره در ساخت کرم پودر نارس رعایت شده است.

بهترین کرم پودر نارس

6 – کرم پودر هدی بیوتی

هدی بیوتی نیز برندی بسیار محبوب و معروف است و متاسفانه به دلیل قیمت بالای محصولات برای بسیاری از افراد قابل خرید نیست. اما نمونه های فیک بسیار زیادی نیز از آن در بازار وجود دارند که باید هنگام خرید مواظب باشید. به این دلیل هدی بیوتی و محصولات آن را نیز در لیست بهترین کرم پودر های مارک خوب بازار، قرار داده ایم، چون کاور و پوشش بسیار بالایی دارند، ماندگاریشان خوب است و از همه مهمتر، همانند استی لادر رنگ بندی بسیار منحصر به فردی نیز دارند. بسیاری از میکاپ آرتیست ها معتقدند که از کرم پودر های هدی بیوتی بهتر از همه برند های دیگر می توان برای میکاپ عروس و برای استفاده از مجالس و عروسی های مهم استفاده نمود.

بهترین کرم پودر هدی بیوتی

5 – کرم پودر فور اور

و اما بهترین کرم پودر و بهترین انتخاب برای همه خانم ها با پوست خشک، پوست چرب، برای مجالس، برای عروسی و برای خود عروس، کرم پودر های گران قیمت فور اور است که علاوه بر گران بودن نمونه اورجینال، پیدا کردن آن نیز بسیار دشوار است. کرم پودر فور اور از برند دیور است و خوبی آن این است که حاوی ترکیبات مراقبتی نیز می باشد و علاوه بر اینکه یک کرم پودر است، می تواند همانند یک کرم مرطوب کننده نیز عمل کند.

بهترین کرم پودر فوراور دیور

4 – کرم پودر 24 ساعته گلدن مود فرانسه برای پوست خشک

تا اینجا محصولات محبوب بازار را به شما معرفی کردیم، ویژگی های شاخص آن ها را برای شما عزیزان بیان نمودیم و شما را از وضعیت اصل و تقلبی بودن محصولات داخل بازار نیز آگاه کردیم، اما مشکل همه این بهترین کرم پودر ها دو مساله است، قیمت بالا تر و موضوع اصل و تقلبی بودن. کرم پودری که در این پاراگراف به شما معرفی می کنیم یکی از بهترین کرم پودر ها با مارک خوب فرانسوی گلدن مود است که برای پوست های خشک ساخته شده است.

در ساخت این کرم پودر سعی بر آن بوده که همه ویژگی هایی که محصولات بالا دارند رعایت شود و علاوه بر این قیمت مناسبی نیز داشته باشند. این محصول فاقد هر گونه ترکیبات شیمایی است، دارای ترکیبات مراقبتی می باشد، برای پوست شما نه تنها مضر نیست، بلکه خواص و فوایدی نیز دارد، رنگبندی منحصر به فردی دارد و سعی بر آن بوده که رنگ پوست تمامی افرادی که به ویژه در اروپا و آسیا زندگی می کنند، در رنگبندی آن لحاظ شود و به لطف قابلیت ابرسانی و حفظ رطوبتی که دارد، بهترین انتخاب برای پوست های خشک است.

بهترین کاور و پوشش را می توانید از این کرم پودر مارک خوب گلدن مود دریافت کنید، حتی اگر بر روی صورتتان، گردن و یا قسمتی از بدنتان، تتو یا خال و نشانه ای دارید که می خواهید آن را بپوشیانید نیز این محصول به کمک شما خواهد ماند. قیمت کرم پودر مورد نظر در حدود 15 دلار است و این موضوع سبب شده به عنوان یکی از بهترین کرم پودر ها از هر لحاظ شناخته شود.

3 – کرم پودر 16 ساعته گلدن مود فرانسه برای پوست چرب

در کنار پوست های خشک، پوست های چرب نیز از جمله قلق دار و مشکل ترین پوست های برای میکاپ و آرایش هستند، اما هیچ جای نگرانی نیست، بهترین کرم پودر برای پوست های چرب، محصولی است که در این پاراگراف به شما معرفی خواهیم کرد. محصولی جدید از برند فرانسوی گلدن مود، که 100% اورجینال است، نه تنها یک بیس و پایه مناسب برای میکاپ و آرایش شما است، بلکه یک محصول مراقبتی بسیار عالی نیز می باشد. قیمت کرم پودر مورد نظر نیز همانند محصول قبلی حدود 15 دلار است و خرید آن بسیار به صرفه می باشد. چراکه تمامی ویژگی هایی را که از یک کرم پودر انتظار دارید، دارا است.

در ساخت این بهترین کرم پودر برند گلدن مود برای پوست های چرب از هیچ گونه روغنی استفاده نشده است، به همین دلیل استفاده از آن علاوه بر اینکه چربی پوست را کنترل می کنأ، مانع از ترشح چربی هنگامی که بر روی صورت شما قرار درد، شده و همین امر سبب می شود که آرایش شما ماندگاری بیشتری داشته باشد. این درحالی است که میکاپ بر روی صورت های چرب ماندگاری پایینی دارد و با این حال این کرم پودر تا 16 ساعت بدون تغییر واهند ماند. کاور و پوشش محصول مورد نظر به نحوی است که صورت را با هر مشکل و تغیر رنگ و تتوی یک دست و یکرنگ خواهد کرد.

2 – کرم پودر 4K گلدن مود برای انواع پوست

در این پاراگراف نیز می خواهیم یک محصول از برند گلدن مود را به عنوان یکی از بهترین کرم پودر های مناسب برای انواع پوست با قیمتی مناسب در حدود 18 دلار را به شما عزیزان معرفی نماییم. این محصول نیز همانند دو محصول قبلی از ترکیبات غیر شیمیایی و معدنی ساخته شده است و علاوه بر خاصیت آرایشی دارای خاصیت مراقبتی نیز می باشد.

بهترین کاور را از این کرم پودر می توانید دریافت کنید، حاوی بوتاکس است و تمامی ویتامین های مفیدی که در یک کرم مرطوب کننده مراقبیت وجود دارد را نیز دارا می باشد. کرم پودر مورد نظر دارای 4 رنگ بسیار محبوب و زیبا است و همین باعث شده برای انواع پوست مناسب باشد. لازم به ذکر است که فرمولاسیون این محصول به نحوی است که هم برای پوست های خشک و هم برای پوست های چرب مناسب است.

1 – کرم پودر گلدن مدو XD برای انواع پوست

دو محصولی که در بخش قبلی و در این قسمت به شما معرفی کرده ایم را به یک اندازه می توان بهترین کرم پودر خارجی برای انواع مراسمات و مجالس و عروسی ها و برای میکاپ و آرایش چهره عروس دانست. کرم پودر مورد نظر، بهترین از نظر پوشانندگی است و همین امر سبب شده بسیار بسیار به صرفه و مناسب باشد و بهترین انتخاب باشد. چراکه قیمت آن نیز همانند محصول قبلی حدود18 دلار است و از سایر محصولات معرفی شده مناسب تر است.

استفاده از ترکیبات مفید و غیر شیمیایی در ساخت این محصول سبب شده که نه تنها برای پوست شما هیچ گونه مضرات و عوارضی نداشته باشد، دارای خواص و فواید زیادی نیز باشد و به عنوان یک محصول مراقبتی نیز کاربرد داشته باشد. برخی از بهترین ترکیبات بسیار مفید در این کرم پودر گلدن مود، ویتامین های مغذی می باشند. لازم به ذکر است که پوشش نهایی این کرم پودر همانند هر 3 مدل قبلی از برند گلدن مود مات و مخملی است و ضد Hب نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *