دسته بندی نشده

بهترین روش آرایش برای پوشاندن جوش صورت

بهترین آرایش برای پوشاندن جوش های صورت

آرایش و میکاپ صورت در وقاع راه حلی برای زیبا تر کردن چهره می باشد. معمولا از آرایش برای پوشاندن عیوب صورت استفاده می شود و جوش های صورت نیز از جمله این عیوب هستند و در صورتی که به یک مهمانی دعوتید و طبق معمول و روال و عادت همیشگی جوش ها قبل از مهمانی جوش بزرگی روی صورتتان به وجود آمده نیازی به نگرانی نیست و در ادامه به شما آموزش خواهیم داد تا بهترین آرایش ممکن برای پوشاندن جوش های صورت را انجام دهید.

نکته مهم این است که در واقع بهترین راه برای پوشاندن فوری جوش و البته هر مشکل دیگری ( که ممکن است هیچ کدام از آنها به اندازه جوش ناخوشایند و البته رایج نییز نباشند ) همین آرایش کردن است و مهم تر از آن هم این است که فقط شما نیستید و جوش زدن برای هر فردی ممکن است و هر فردی هم باز ممکن است که از آرایش برای پوشاندن جوش های صورت خود استفاده کند.

آرایش برای پوشاندن جوش صورت است نه حذف دائمی آن

به عنوان یک اصل باید این نکته مهم را نیز بدانید که به صورت کلی میکاپ و آرایش چه برای جوش صورت، چه لکه ها، چه چین و چروک و هر عیب و مشکلی روی صورت، راه حلی دائمی نیست و موقتی می باشد. اما بسیار کاربردی و مشکل گشا است.

محصولات درستی انتخاب کنید

اگر هدفتان از آرایش کردن پوشاندن جوش های صورت است. پس باید محصولات و لوازم آرایشی خود را نیز به درستی انتخاب کنید. تعدادی از کلید ترین محصولاتی که باید حتما داشته باشید و اتفاقا از نمونه های خوب آنها هم استفاده کنید به صورت زیر می باشند :

اما قبل از اینکه از هر کدام از محصولات آرایشی بالا همین طور شروع به خرید کردن کنید و هر نمونه ای که جلو دستتان ظاهر شد را خریداری کنید. باید بدانید که اگر به صورت کلی پوستتان مستعد جوش زدن است نیز باید به ترکیبات آنها و کاربردششان بسیار توجه نمایید.

جوش های صورت معمولا ناشی از چربی اضافه پوشت هستد. به همین دلیل باید پرایمر آرایشی که انتخاب می کنید فاقد چربی باشد. از کرم پودر برای پوست چرب استفاده کنید که باز فاقد چربی باشد و حتما از پودر فیکس که چربی پوست را کاهش می دهد نیز استفاده کنید و. این محصولات علاوه بر این ویژگی ها فاقد ترکیبات مضر برای تحریک جوش های صورت نیز باشند.

بهترین انتخاب برای شما استفاده و انتخاب محصولات و لوازم آرایشی فاقد ترکیبات شیمیایی و ساخته شده از ترکیبات کاملا معدنی است که ما به عناون یک راهنمای خرید به شما لوازم آرایشی برند گلدن مود را معرفی می نماییم.

قبل از اینکه آرایش برای پوشاندن جوش صورت را شروع کنید …

بر اساس گفته پزشکان زیبایی و البته میکاپ آرتیست های حرفه ای و اصولی، برای پوشاندن جوش صورت، لازم است که قبل از میکاپ کردن، ابتدا صورتتان را کامل شستشو داده و تمیز کنید و عاری از هر گونه آلودگی و چربی نمایید. بهتر است شوینده ای که استفاده می کنید ملایم باشد تا بافت سلولی را ملتهب نکند.

بعد از آن اگر از محصولات مراقبت از پوست برای رفع جوش های صورتتان نیز استفاده می کنید، قبل از آرایش کردن، استفاده از کرم مرطوب کننده و یا کرم ضد آفتاب بهتر است که این دارو ها را نیز استفاده نماید.

بعد از شستشوی صورت و قبل از اعمال و استفاده از هر محصول دیگری اگر پوستتان دارای جوش است برای خشک کردن آن از هیچ حوله ای استفاده نکنید و یا بر روی پوست صورتتان دستمال قرار دهید و آن را حرکت ندهید و یا اجازه دهید که صورتتان خودش خشک شود. در واقع حرکت دادن خشک کننده روی صورت باعث تحریک آن می گردد.

وقت پرایمر زدن است …

برای اینکه آرایش خوبی برای پوشاندن کامل جوش های صورت خود داشته باشید. باید بعد از تمامی مراحل گفته شده در بخش قبلی از پرایمر آرایشی مات کننده، ضد چربی و با کیفیتی که از ترکیبات غیر شیمیایی ساخته شده است استفاده کنید.

ارزش استفاده از پرایمر برای پوست جوش دار این است که باعث بسته شدن منافذ می شود. از چرب کردن پوست جبوگیری می کند و علاوه بر این به یکدست تر کردن صورت و پوشاندن جوش ها از لحاظ ارتفاع آنها از سطح واقعی پوست نیز کمک می کند. نکته مهم این است که بعد از استفاده از ان اجازه دهید کامل روی پوستتان بنشیند و سپس به ادامه ماجرا بروید.

حال از یک کانسیلر مناسب استفاده کنید

از کانسیلر همانطور که از نامش پیداست برای پوشاندن عیوب استفاده می شود و یکی از عویب رایج پوستی هم همانطور که در حال مطالعه برای رفع آن هستید، جوش صورت می باشد. به دلیل اینکه مطمئنا رنگ کانسیلر با کرم پودر متفاوت خواهد بود. باید قبل از استفاده از کرم پودر برای پوشاندن جوش های صورت، از کانسیلر بر روی آنها استفاده کنید.

حال کرم پودر را نیز اعمال کنید.

جوش زدن صورت شما ممکن است ربطی به چرب بودن پوستتان نداشته باشد. ممکن است پوستتان خشک باشد و باز هم جوش بزنید. بنابراین حتما از کرم پودر مناسبی برای پوست خود استفاده کنید. خوشبختانه در بین محصولات گلدن مود، کرم پودر مناسب برای پوست خشک نیز وجود دارد.

پودر فیکس به ثابت ماندن آرایشتان کمک می کند

استفاده از پودر فیکس برای هر آرایشی، حتی آرایش هایی که برای پوشاندن جوش صورت هم نیستند مناسب است. اما ارزش آن برای پوست های دارای جوش این است که مانع از خراب شدن ارایش برای مدتی طولانی و پدیدار شدن جوش می گردد. به عبارتی اگر از پودر فیکس استفاده کنید، نگران پدیدار شدن جوش های صورتتان نیستید.

نکات مهم در آرایش برای پوشاندن جوش صورت

  • مهمترین نکته در آرایش کردن برای پوشاندن جوش های صورت این است که به این موضوع باور داشته باشید که آرایش کردن موقتی است و باعث درمان جوش ها نمی شود.
  • نکته بعدی این است که استفاده از بسیاری از لوازم آرایشی به ویژه نمونه های نامرغوب، بی کیفیت و غیر اورجینال، باعث افرایش جوش های صورت شما می شوند.
  • این موضوع بسیار مهم است که قبل از آرایش کردن صورت های جوش دار، باید حتما روتین پوستی ضد جوشی را روی آن اعمال کنید و پوستتان را تمیز و آمده، آرایش و میکاپ کنید.
  • نکته مهم بعدی این است که آرایش را باید بلافاصله و با وسواس بیشتری نسبت به پوست های فاقد جوش، بعد از مهمانی از روی صورتتان پاک کنید و اجازه ندهید که مدت زمان اضافه ای روی صورتتان باقی بماند.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که آرایش کردن می تواند جادوگر پوست شما باشد و به راحتی از آن برای پوشاندن سایر عیوب صورتتان علاوه بر جوش صورت نیز استفاده کنید و چین و چروک و جای زخم و لکه ها را نیز به وسیله آن بپوشانید. روش بالا و محصولات و لوازم آرایشی معرفی شده را به یاد داشته باشید و اگر شما هم روش دیگری بلدید که به پوشاندن جوش های صورت با آرایش کردن کمک می کند در قسمت کامنت ها برای ما و سایر خواننده ها درج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *